— sobota 11. července 2015 —

My Personal Challenge > Healthy & Fitness 7 day without food only with water

Krásný den vám všem :) Dnešní článek bude úplně odlišný od těch všech, které jsem zatím kdy napsala. Bude se tedy týkat mojí postavy. Dříve jsem psala článek o sobě, který byl zaměřený přímo na mou osobu, kde jsem vám zdělila trochu málo informací o mě. Tentokrát to bude článek taky osobní ale bude zaměřen trochu intimněji. Odmalička se totiž potýkám s přejídáním a s tím spojeno také závratné přibírání na váze, což se se mnou táhne asi už od mých deseti let. Později v pubertě se to začínalo trochu zlepšovat, to jsem byla i dost hubená. Od mých zhruba patnácti let jsem už zase začínala přibírat na váze a více jíst, což způsobilo nejen opětné přibírání na váze ale také jsem nebal schopná si udržet svou váhu na určitém čísle a moje váha tak opět stoupala. Často jsem byla hodně v depresi a tak jediné řešení v té době pro mě bylo zahnat stresové období zase a opět jídlem. V mých sedmnácti až osmnácti bylo opět moje těžké období, kdy jsme neměly jako rodina žádné peníze, a tak namísto přejídání jsem vůbec nejedla, což mělo zase špatné důsledky v úbytku váhy a celkově zdravotní potíže a s mou psychikou to také nedělalo dobře. Musím podotknout, že jsem nikdy moc necvičila ale hodně jsem chodila ven a jednu dobu jsem dělala stále dřepy a zpevňovala své tělo. Od mých devatenácti jsem začala brát hormonální antikoncepci. Ze začátku bylo vše v pohodě a já jsem nepociťovala žádné nežádoucí účinky a ani jsem nijak nepřibírala na váze. Za půl roku co jsem bez přestávky brala prášky jsem ovšem začala na sobě pozorovat nejen úzkostné stavy ale také jsem zpozorovala masivní přibírání a stále jsem se cítila nafouklá. Nevím, zda na to měly přímo vliv hormony ale váha se mi zasekla na čísle 65 kilo při výšce 172 cm, což byla pro mě katastrofa. Nešlo mi zhubnout žádnými způsoby, proto jsem se rozhodla, že se chci opět dostat na svou obvyklou váhu, což bylo vždy 58 kilo a tělo zpevnit. Rozhodla jsem se pro týdenní očistu těla, kterou jsem začala již dnes. Od pondělí příští týden, to bude už natvrdo. Abych vám tedy upřesnila o co se bude jednat a jak to bude vypadat: 

Celý týden nebudu jíst nic (při potřebě velkého hladu si dám ovoce nebo suchar)

Velké množství vody (čistá voda, voda s citronem, zázvorem, okurkou) Voda v těle zabrání hladu a snáze tak může vaše tělo vylučovat škodlivé látky z těla ven. 

Pohyb (schody, procházky, cviky na vytrvalost)

Bez kafe a slazených nápojů, smažených jídel (kafe si zakazuji jednou provždy, protože káva vám zadržuje vodu v těle a to co si myslíte že je pravá káva, tak to není ani náhodou) Místo kávy volím neslazený buď sypaný nebo normální sáčkový čaj v mém případě zelený.


V průběhu týdne si budu vše zapisovat a pak napíšu jak to celé probíhalo.

Teď trochu fotek, jak chci vypadat:)









1 komentář:

  1. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Obchodujte kdekoliv - Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat