— středa 8. července 2015 —

My Diary & Mini Shopping



My Diary  & Personal Photos



   Krásný den vám přeji. Po neúnavných vedrech, kdy nebylo k vydržení nikde, tady pro vás mám článek, který se bude týkat mých novinek a nových věcí, které jsem si pořídila. Nebude toho nějak moc, protože jak jsem již psala v minulých článcích, tak s prací se mi velmi nedaří. Mám tady teda pro vás takový dalo by se říci mini článeček. 

Jako první tady mám dokonalou a opravdu nádhernou mikinku, hodící se spíše na podzim nebo na začátek jara nebo i když je venku třeba škaredě a nemám náladu se nějak oblékat, tak toto je kousek, který vyčaruje jednoduchý a přesto slušivý outfit. Mikinka je objednaná ze Zoot stránky, kterou jsem si v poslední době strašně oblíbila i společně s Parfums.cz a to z toho důvodu, že si můžu objednané zboží rovnou vyzvednout na pobočce těchto obchodů, což je opravdu skvělé. Mikinka se mi líbila už delší dobu a měla jsem ji v přáních. Posuďte sami jak je nádherná :) Cena této mikinky se pohybuje okolo 650,-Kč, takže není podle mě příliš drahá a co je taky na ní boží je to, že je bombasticky pohodlná a moc se mi líbí ten potisk květinek a motýlků. 
Tak co vy na ni? Máte rádi Zoot? 

Mikinka ze Zootu


Fakt skvělé tělové luxusní mléko, které jsem dostala jako dárek, takže vám nemohu říci kde jsem ho koupila, nicméně mám pocit, že jsem ho už viděla někde na internetu. Toto tělové mléko je k pokožce opravdu šetrné a rychle se vstřebává a hlavně nezanechává na pokožce mastný film. Také skvěle voní a hydratuje pokožku. Jako plus se mi líbí to dokonalé luxusní balení s kamínky a také praktickou pumpičkou. 

Dermacol Makeup Cover

Jako další tady mám ten dlouho všemi opěvovaný vysoce krycí makeup od značky Dermacol. Objednala jsem si ho ze stránky Parfums.cz a jsem s ním moc spokojená. Chtěla jsem si ho pořídit už delší dobu, sice nemám nějak problematickou pleť a netvoří se mi ani pupínky nebo jiné nedokonalosti ale byla jsem na něj moc zvědavá. Zaujalo mě i to, že se používá i v Hollywoodu. Značka Dermacol je celkově velice světoznámá značka, která jako první vymyslela makeup. 

Makeup jsem si objednala v nejsvětlejším odstínu 208, který ale nelze sehnat u nás v drogeriích. Dostala jsem jej v krabičce ve které byla ukryta zlatá tubička s produktem. Balení se mi celkově líbí, protože mám v oblibě zlaté obaly a luxusně vyhlížející produkty. Co mě ale docela mrzí, je že když si chci produkt vytlačit z tubičky, tak se tubička celkem hodně deformuje a je pak taková pomačkaná, což si myslím není až takový velký problém ale mě to vadí. Překvapila mě konzistence, protože ta je u tohoto krycího makeupu velmi hutná a krycí schopnost je opravdu dechberoucí. Já jsem se ho rozhodla používat spíše jako hodně krycí korektor, protože v tomhle nemá konkurenci. S nanášením si dejte hodně velký pozor, pokud nechcete vypadat jako maska. Plusovým bodem je určitě ochranný faktor 30 a také je vodoodělný. Za mě tento produkt splňuje vše co slibuje a cena je také velice příznivá a to 150,-Kč. Rozhodla jsem se, že recenzi na něj dělat nebudu, protože i tak je toho plný blogový svět. K makeupu jsem si jěště objednala rtěnku od značky Makeup Revolution London v matné verzi v odstínu Divine. Bohužel jsem ji nefotila, protože na fotkách vůbec nevypadá jako doopravdy. Rtěnka je taková korálová oranžovo-růžová trochu neonková. V obalu vypadá celkem jinak než na rtech ale jsem s ní docela spokojená, to co jsem od ní čekala to také splňuje. 

Coconut Pleasure

Moje nejoblíbenější čokoládka v tomto období je jednoznačně Ritter Sport s příchutí exotického kokosu. Ani nevíte jak je tato čokoládka lahodná. Je to mléčná čokoládka s úžasnou krémovou náplní s kousky kokosu. Já kokos naprosto miluji. Jako zdravou pochoutku jsem si teď moc oblíbila sušené ovoce a tam je právě i sušený kokos. Doporučuji místo sladkého sušené ovoce. Samozřejmě pokud máte po ruce čerstvé ovoce tak je to lepší ale jako rychlá svačinka v práci se hodí sušené. 


Marianne s tričkem a nový bb cream od Garnier

Nemohla jsem odolat novému Marianne s dokonalým dárečkem jako tričkem ve třech variantách. Vybrala jsem si tričko s takovými malými potisky jako rtěnkou, okem a písmenky. Čekala jsem ale trochu, že toto tričkou bude trochu jiné, v tomhle mě zklamala i velikost. Na obálce časopisu psaly, že tričko má být v univerzální velikosti, tak to docela chápu ale i tak, čekala jsem zkrátka něco více extra. Tričko je z normální lehké bavlny s potiskem. Mě osobně je teda tričko dlouhé skoro jako kdybych na sobě měla šaty ale myslím, že by z něj šlo třeba pomocí uzlů udělat kratší, nebo jej rovnou zkrátit. Já ho nosím spíše na doma a na spaní, jěště mě napadlo, že jako cover na plavky je to taky super. Abych byla upřímná tak Marianne ani nečtu, koupila jsem si ho jen kvůli dárku. Spíše čekám, až vyjde srpnové číslo Cosmopolitanu s dokonalým dárečkem krémem na ruce s vůní třešní. 

Jěště můžete vidět můj nový bb cream na léto od Garnier Pure Active. Už jsem potřebovala totiž nějaký bb cream, který by byl trochu tmavší, jelikož jsem se už trochu opálila a moje světlé makeupy a bb krémy jsou na mě už celkem dost světlé. Tento byl ve slevě v Teta drogerii a já ho mám v odstínu Light/Clair. Jěště jsem ho ani nezkoušela. 


Žádné komentáře:

Okomentovat