— úterý 21. července 2015 —

My Diary > News about me

Pěkný večer, chtěla jsem dnes přidat nějaký článek s tipy na zdravé recepty. Nakonec jsem se rozhodla, že článek přidám zítra, jelikož teď vážně nějak nemám čas. Na můj nový druhý blog o Caře jsem přidala rozepsaný článek o Caře a teď se mohu věnovat tomuto blogu. Úplně nevím jaké články mám psát, protože tento blog je poslední dobou stále jen o mě a já právě nic moc nového ke chlubení nebo ukazování či psaní nemám. Nějaké novinky však mám. :) Přítel má novou práci a tak si hledám už jen já. Co bude potom nevím, jelikož nejsem takový ten typ holky neboli ženy, která by se ráda usadila a žila poklidným životem a měla děti a pak žila jen pro ně. Neříkám, nemám nic proti dětem ale zkrátka je nechci. Mám v plánu cestovat, poznávat svět, popřípadě budovat svou kariéru a užívat si sama pro sebe a rozdávat a dávat, když budu chtít, protože vždy to tak bylo, že jsem rozdala i to co jsem neměla a někdy jsem toho litovala. Zkrátka chci žít pro sebe. Mám takový menší plán co bych chtěla dělat a to jít na vysokou, studovat, odcestovat, letět na dovolenou s přítelem a pak s mou nejlepší kamarádkou se kterou jsme si to plánovaly. Chtěla bych si založit podnik a dělat nějaké nové koníčky. 

Žádné komentáře:

Okomentovat