— neděle 14. června 2015 —

New Things > Spring & Summer Shopping






SHOPPING TIME


Krásný horký letní den :) Doufám, že jste dnes byli všichni u vody anebo se tam chystáte :)  V dnešním článku Vám ukážu své nové kousky oblečení, které jsem si za poslední dobu pořídila. Na nějaké obrovské nákupy nějak nemám čas a ani potřebné finance, ale už mám napsaný takový svůj wishlist, který se týká hlavně elektroniky, kterou jsi delší dobu přeji. Musím říci, že jsem zrovna nedávno objevila dokonalý foťáček jménem Instax a nejlepší na tom je, že jej můžu koupit i u nás. U mě je hlavní zrcadlovka a ne ledajaká ale taková jakou nemá nikdo a hlavně je u mě nejen důležitý vzhled fotoaparátu ale také funkčnost a kvalita fotografií. Teď tady mám pár kousků, které jsem si chtěla pořídit a tady je mám. 

Jako první tady mám pastelově pudrový kabátek či prodloužené sáčko na sezónní nošení. Mě se hlavně líbila ta barvička, protože jsem teď dost ujetá právě na pastelkové odstíny. Kabátek mám jak můžete vidět na cedulce z mého oblíbeného butiku Mohito, kde strašně ráda nakupuji :) Rozhodovala jsem se mezi touto pudrově růžovou a baby blue a nakonec to vyhrála tato barvička, která se mi líbí v kombinaci s baby blue a černou barvičkou v elegantním stylu. Jsem ale trošku naštvaná, že jsem jej unosila zatím jen třikrát, protože samozřejmě v takovém vedru, které hlavně v městech panuje se takový kabátek nedá nosit. Každopádně moc se těším, až jej budu nosit více, třeba i na podzim s jinými kousky z šatníku. 


Další z mých oblíbených butiků je určitě i Lindex, ale musím říct, že dříve tam byl nějak větší výběr, hlavně co se týče doplňků. Jako první na fotografii můžete spatřit takové lehounké sáčko, které nemá zapínání ale je opatřeno malinkou zlatou perličkou na zapnutí ve výstřihu. Je to takové jakoby bolerko-sáčko s tříčtvrtečním rukávem celý z krajky. Krajkové a háčkované věci naprosto miluji a to tedy hlavně zakomponované do elegantního stylu. Jako druhá věc na fotografii jsou legíny neboli spíše jeggíny se zkrácenou délkou nohavic s úžasnou krajkovou aplikací v dolní části nohavic. Jsou fakt dokonalé a musím i říct že se dají skvěle kombinovat. 



Na další fotce můžete vidět mou novou baby blue úzkou tužkovou sukýnku z Espritu. Sukýnka se mi zalíbila hned na první pohled, jelikož tuto barvičku a všechny pastelové barvičky miluji. Sukýnka je do pasu s dvěma postranními rozparky na bocích. Jer sexy i ležérní zároveň. Hodí se tedy spíše na chladnější počasí ale jinak je fakt kouzelná a jsem ráda, že jsem si ji nakonec pořídila. Nelze si nevšimnout na této fotografii i doplňků do vlasů, které jsem tam prostě nemohla nechat:)





Konečně na dvou fotografiích můžete vidět zmiňované doplňky do vlasů. Strašně moc se mi líbila velká spona do vlasů s potiskem kytiček a ve zlatém provedení. Ta kombinace se mi hrozně moc líbí. Chci vám říci, že já jsem zkrátka mašličková a miluji mašličky naprosto všude a na všem :) Proto jsem musela mít tuto nádhernou elegantní zlatou sponu do vlasů ve tvaru mašličky cute:) Všemožné maličké sponečky a pinetky do vlasů využijete při jakémkoliv účesu navíc jsou v dokonalé zlaté :)





Možná to vypadá divně, když si na léto pořizuji svetr, ale já jsem ho tam nemohla nechat navíc když má tak dokonalý heboučký kvalitní materiál a dokonalý nápis Do All Things with love :) takový černý svetřík jěště v šatníku nemám a navíc se mi skvěle hodí na podzim s černými lesklými kozačkami a kloboukem. :)


Čím jste si udělali naposled radost vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat