— neděle 21. června 2015 —

My Little Enjoy > My Diary

Krásný den Vám přeji. Venku to teda vůbec na léto nevypadá ale i tak doufám, že si užíváte volna a posledního víkendového dne. Abych tedy rovnou začala, tak u mě zatím není nic nového, což neznamená že ani nebude. Čeká mě spoustu změn a nového A POZOR...je to to co jsem vždycky chtěla :) Ale to si nechám zatím pro sebe a nic neprozradím dokud to nebude jisté. Řeknu jen to, že to není žádná věc, teda TO PRVNÍ URČITĚ NE :D 

Dnešek jsem prožila doma, protože mi není nějak dobře, a tak jsem se jen koukala na mé oblíbené stránky a blogy. Musím se přiznat, že jsem poslední dobou nějak zanedbala pravidelný přísun ovoce a zeleniny, tak to teď ve větší míře napravuji. V létě miluji smoothie drinky a džusy vyrobené z čerstvého ovoce. Právě pro toto, jsem si pořídila sklenici na tyto pitíčka :) Strašně se mi to líbilo už delší dobu a co je nejlepší jsou celkem levné.  

Minulý týden jsem byla u mamky a jejího přítele a popily jsme trochu vínka a fakt dobře jsme si popovídaly. Jěště předtím jsem ale byla s mamčou v Karolíně, kde jsem dostala jěště dodatečný dáreček z Guess :P Dostala jsem fakt dokonalé šaty, které vypadají jako kabátek, takže se mohou použít na více způsobů. Je to spíše hodně takový boho-elegant style. Ale jak už jsem řekla to si nechám do příštího článku. Hodně dlouho jsem hledala mohutný prsten, který by se mi hodil k tyrkysovému náramku z Řecka. Našla jsem jeden v Lindexu, má sice hodně světlejší barvičku ale to mi vůbec nevadí. Dlouhou dobu jsem pokukovala po makeupu od Loreál True Match, protože jsem slyšela na něj docela chválu. Dopadlo to ale úplně jinak a nakonec jsem si odnesla Lumi Magique také od Loreál ale s rozjasňujícím efektem a dokonalým krytím, které opravdu vydrží po celý den. Sice musím říct, že na Double Wear od Esteé Lauder nemá ani náhodou, ale svou funkci plní skvěle. Mám ho v odstínu Rose Pearl. Konečně mám svého dlouho oplakávaného miláčka Ipad Mini Apple zase doma u sebe :P.







                                         



2 komentáře:

  1. Tak ten prsten je dokonalý, pokud si pamatuješ na ten můj nejoblíbenější prsten s třemi tyrkysovými kameny pod sebou jaký měla podobný Vanessa Hudgens a já takový hledala, tak už rok ho scházím, protože jsem ho asi ztratila :( a už takový nemohu nikde najít :( moc mě to mrzí a jinak jsem ráda za tvůj hezký komentář na blogu..a těším se na další tvůj článek..určitě jde o práci,že? že sis to dlouho přála a já jsem moc ráda za tebe :* dneska je sobota a já jdu bohužel do práce na 12 až do večera, takže se mi vůbec nechce..jsem doma sama, jelikož romča je taky v práci..pořád jen práce práce práce..ALE CHTĚLA BYCH TO NA HLAVNÍ POMĚR...nebaví mě už tam moc chodit když vím že mám za to málo penez a dlouho si zas nemužu nic dovolit...ty maš aspon mamku ktera ti něco koupi, moji rodiče ani Ň!!! :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji za komík :) Mě to tady moc lidí nekomentuje :( Určitě si pamatuji, ale zapoměla jsem právě, že jsi ho ztratila...nu zatím jěště ne.....je to pravda no...práce práce a nic...člověk si fakt asi nemůže vybírat tady v čr určitě ne ...mamka mi ten prsten dala byl její ze svatby ale nakonec si ho ani nevzala. Jinak je mi líto že jsem nepřijela ale vůbec jsem neměla čas a každý den jsem byla někde na pohovoru...

      Vymazat