— neděle 5. dubna 2015 —

The Pastel Coats for Spring & Happy Easter


Pastel Coats for Spring

Beautiful festive day you wish. Today's article will again my creations on the site Polyvore.

Lately I really liked pastel paints mainly light powdery pink and baby blue dye. I wanted to get a spring jacket in these exact colours. Somehow but I can not decide which of these sweet colours I like more. I made because these two sets in which I included those two lovely spring paints and fine. Perhaps I could use as both of these jackets. And what to wear? I prefer a combination of multiple pastel colours together but do not look sick or in combination with muted shades such as beige or black. Outside is not yet such a great heat and so you need to protect yourself from the cold spring. Today is Easter Sunday and holiday. How do you use it? I do not particularly because it is out again, bad weather and it is quite cold. I wonder how long it will still take until the spring blooming in the truest sense of the word. Anyway, enjoy the holidays and look forward to my personal article in a long time.




CZ     Krásný sváteční dne vám přeji. Dnešní článek budou opět mé výtvory na stránce Polyvore. 
V poslední době jsem si moc oblíbila pastelové barvičky a to hlavně pudrovou světlounkou pink a baby blue barvičku. Chtěla jsem si pořídit jarní kabátek přesně v těchto barvičkách. Nějak se ale nemůžu rozhodnout, která z těchto sladkých barviček se mi líbí více. Udělala jsem proto tyto dva sety do kterých jsem zahrnula ty dvě krásné jarní a jemné barvičky. Snad by se mi hodily i oba tyto kabátky. A k čemu je nosit? Já preferuji kombinaci více pastelkových barviček dohromady ale špatně nevypadají ani v kombinaci s tlumenými odstíny jako je béžová či černá. Venku jěště není takové velké teplo a tak je třeba se chránit před jarním chladem. Dnes je Velikonoční Neděle a je svátek. Jak si jej užíváte? Já nijak zvlášť protože je venku opět škaredé počasí a je celkem chladno. Jsem zvědavá jak dlouho to bude jěště trvat než bude rozkvetlé jaro v tom pravém slova smyslu. No každopádně užívejte svátky a těšte se na osobní článek po dlouhé době. 





The Pink Coat for Spring



Baby Blue Coat for Spring


Žádné komentáře:

Okomentovat