— čtvrtek 9. dubna 2015 —

My Diary > About Easter & Few Personal Photos




My Diary about Easter > Personal Pics




Hello lovelies, dnešní článek jsem pojala tak trochu jako osobní. Chtěla jsem vám napsat co je u mě nového a jak jsem prožila Velikonoce a volné dny. Velikonoce jsem chtěla strávit spíše venku a jít na nějakou hezkou procházku, ale bohužel bylo škaredé počasí a venku byla zima, tudíž jsem nemohla na plánovanou procházku se svým přítelem. A tak jsme oba zůstali doma a udělali si pořádnou domácí párty jen sami pro sebe a udělali si domácí chlebíčky a samé dobrůtky plus jěště vínečko a šampusek. U toho jsme koukali na filmíky či hráli různé hry a mazlinkovali se. Nemusím vám už ani psát, že byl slavnostní oběd a zkrátka takové to mlsání, které k Velikonocům patří. Tentokrát jsme ale moc neplnily různé tradice, protože mnohem raději si děláme svoje tradice a zvyky. Co ale nechybělo byly různobarevné dekorace a malované vajíčka, vázy plné květin a krásné ubrusy. Koukali jsme na sváteční fílmíky a seriály a nic nám nechybělo. Pod článkem vám přináším pár svých foteček z posledních dní i z Velikonoc. Moc jich není, protože se mi ani moc nechtělo fotit. Sešla jsem se také s mou nejlepší kamarádkou-sestřičkou Vanessou ze stránky Boho-Chic a vyšly jsme si do Karolíny se podívat na naše milované obchůdky. Potom jsme si chtěli zajít někam na kávu, ale nakonec vyhrál dokonalý fresh smoothie hustý džusík s příchutí manga a maracuja. Vážně byl osvěžující a naprosto lahodný. Což mě ale mrzí je to, že jsme si neudělaly žádné fotečky společně. Ale tak snad příště, protože již delší dobu uvažuji, že se odstěhuji do Frýdku za ní. Ostrava se mi jako město vůbec nelíbí a nemáme tady ani žádná hezká místa na procházky a taky hlavní důvod je ten, že jsem chtěla být nablízku své nejlepší sestřičce abychom mohli býti více spolu. Jinak s prací to vidím pořád dost bledě, jelikož tady u nás zkrátka práce asi není. Nevím čím to je, chtěla jsem dělat něco s módou, protože to mě baví nejvíc, ale nic takového není a kurzy návrhářství jsou až v Praze nebo potom v Brně. Jěště jsem se rozhodovala pro nějaký kurz a v rámci kurzu bych se třeba mohla dostat někam k módě či oblékání. Vše se uvidí časem, mám teprve dvacet, takže proč si neužít trochu toho volna, když jsem hned po škole pracovala. 









2 komentáře:

  1. Jůůů :) pěkné fotečky, moc se mi líbí ty tulipánky :* je mi moc smutno, už abys tady BYDLELA!!! jE TU TOLIK KRÁSNÝCH MÍST NA PROCHÁZKY!! Mám to tu moc ráda a vrátit do Ostravy bych se nechtěla :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuji za komentík :) nu taky nechci bydlet v Ostravě, ale co nadělám, zatím to nijak nejde...mám plno problémů a musím si je dořešit... já vím máte tam moc hezky :)

      Vymazat