— úterý 21. dubna 2015 —

My 21 Birthday Wishlist

MY 21 BIRTHDAY WISHLIST



Krásný slunečný jarní den  vám přeji. Dlouho jsem se neozvala, proto jsem tady teď zpátky s novým takovým netradičním článkem. 13. Května oslavím své 21 narozeniny. Při téhle příležitosti bych se s vámi chtěla podělit o svůj wishlist toho, co bych si k narozeninám přála. Samozřejmě si nejvíc přeji být zdravá a šťastná, protože to je to, co si přeji nejvíce ze všeho. Jako dalším mým přáním by bylo konečně začít bydlet ve svém. Jsem ale zatím docela na rozpacích, protože to pro mě prostě není tak lehké a navíc jsem chtěla hodně cestovat a poznávat svět a na to jsou potřeba peněžní prostředky. Usadit se, by bylo moc hezké a vše to okolo, ale zkrátka jěště nejsem rozhodnutá. Mým snem bylo také dále pokračovat ve studiu, protože pouze se střední zůstat nechci a nikdy jsem nechtěla. Rozhodně neříkám ale, že by ti co mají jen střední byli nějak divní, jen si prostě myslím, že je vždy lepší vědět více než méně a v dnešní době být vzdělaný je prostě výhoda. Ale jako každá věc, tak i studim vysoké školy má svá pro a proti a věřte nebo ne ale všechny jsem je zvážila a stále to chci.



Jako druhou variantu mě napadlo studium jazyků nebo kurz fotografování. Co se týče práce, tak tam mi to zatím nejde. Na vině je i to, že když se snažím o práci o kterou bych měla opravdu zájem a vážně jí rozumím, tak se to prostě vždy nějak pokazí a mě to místo nedají. Ale říká se, že by se člověk nikdy neměl vzdávat a měl by vytrvat svého cíle. Nakonec se to splní ale musíme věřit, věřit hlavně sami v sebe.


Abychom nemluvily stále o mých niterných přáních, tak bych vám chtěla napsat o věcičkách, které si k těm dalším narozkám přeji. Začnu od začátku. Jelikož jsem dívka, dáma zkrátka slečna co se ráda krášlí a pečuje o sebe, tak samozřejmě jsem si v hlavě a tady pro vás připravila Narozeninový Wishlist, zhruba toho, co bych si přála. Na těch dvou setech vytvořených na Polyvore není úplně přesně to co bych si přála, jsou spíše takové inspirativní. A teď už k věci. 


Mým hlavním přáním je změna mého účesu a celkově stylingu mých vlasů. Ano už zase :D..No vzhledem k tomu, že jsem byla dlouhou dobu blondýnka, a od prosince jsem se stala z blondýny brunetkou, tak jsem nedávno opět zaváhala při prohlížení starých fotek. Rozhodla jsem se tedy pro opětné zesvětlení mé hřívy. Původně jsem se rozhodovala, že půjdu jen do jemně karamelkové barvičky, aby to nebyl až takový šok pro mé vlasy. Nakonec jsem se ale nechala unést a rozhodla jsem se pro platinovou silver barvičku, kterou chci ozvlášnit světlounce pink barvičkou asi na konečkách. Jen se nemohu rozhodnout co s délkou? Nu možná budete šokováni... haha.

Zjistila jsem, že mám málo kabelek, proto potřebuji doplnit zásoby o několik kousků. Chtělo by to nějaké barvičky. Líbí se mi lesklý vzhled kabelek v pevném provedení ani ne moc velká ani ne pidi. Musí mě zaujmout celkové provedení, musí být originální. (nechtěla bych potkat slečnu se stejnou kabelkou). Myslím, že investicí do kvalitních a značkových kabelek nic nezkazíte. Protože kabelka vám vydrží, ať už pár kilo naberete nebo uberete. Další mou slabostí jsou botičky. Škoda, že vám nemůžu napsat, které přesně si přeji. Je jich totiž více a všechny kromě jedněch mají podpatky. Jak jinak že? :D Ale potřebuji také nějaké ploché botky jako třeba nějaké balerínky či Loafers. Nu uvidíme..:).


Asi zklamu, ale oblečení si nějak nepřeju. Spíše nevím ani jaké. Spíše to nechám na náhodném výběru. Zkrátka to co se mi bude líbit a bude to láska na první pohled. Abych už to zbytečně nenatahovala, tak si přeji spíše kosmetiku. Jsem kosmetickým fanatikem. :D Potřebuji novou řasenku a asi vsadím na tu labutí od Lancome nebo 3D od Loreálu. Dále na mém wishlistu bude určitě něco od Nars, protože tu značku miluju. Jelikož jsem blázen do rtěnek a všech lips věciček, tak to budou nějaké výrazné odstíny rtěnek jako je korálová, temně rudá a něco do fialkova. Také hledám takový ten barbie odstín.

Nu zkrátka jsem člověk, co si nic nepřeje dokud to neobjeví. Spíše jsem si vždycky říkala, že až mi bude 21, tak budu mít nádhernou párty s plno balonkama, různými drinky, skvělou hudbou a vše v mém režimu a v takovém tom americkém stylu. Však mi rozumíte. Já hvězdou celé oslavy s úžasným dortem podle mých představ v dokonalém outfitu a samořejmě obutá v božských botičkách třeba Louboutin.

Moje nejkrásnější narozeninová oslava byla Oslava mých 18 narozenin. Přesně byla to ta druhá ale nejlepší část a to oslavička s mou nejlepší sestřičkou Vanessou z Boho-Chic. Udělala mi dokonalé překvapení v podobě pikniku na dece. Byla jsem opravdu překvapená a táák dojatá, protože jsem dostala i úžasně chutný čokoládový dort a táák dokonalé přáníčko či spíše ceduli s přáním. Celý zbytek dne byl pro mě fakt kouzelný a ty krásné dárečky, které jsem od ní dostala. Ach jo tolik mi to chybí a tolik bych chtěla abych tu oslavu vážně měla a na ní jen ty lidi co chci.





Doufám, že článek není až tak dlouhý. Užijte si zbytek večera a také moje setíky.
Sety jsem rozdělila do dvou kategorií a to: kosmetický a módní.

My Birthday Wishlist Cosmetics

Samozřejmě by mě potěšil jakýkoliv dáreček, který bych dostala z lásky. Přece víte, že nejvíce potěší dárečky, které vám někdo vyrobil aby vás potěšil. Nějak už nevím co za hmotné věci si přát. Koukala jsem různě po netu a našla pár věcí, které by se mi líbily. Ale všechny jsem je tady do těchto setů nemohla vmáčknout. :D. Hlavním dárečkem co nejvíce chci jsou určitě ty vlásky, tak to vím, že to snad vyjde a dostanu to. Všimla jsem si, že Loreál má novou kolekci takových barevných pastelkových šamponků neboli barev a mě zaujal odstín Soft Rose, který bych chtěla na konečky až budu mít tu platinovou blond.  Pak asi takovým druhým přáním na Beauty Wishlistu je určitě vysnívaný parfém Prada Candy a teď ani nevím kterou verzi, jestli tu více aromatickou nebo tu jemnou květinkovou. Nebo mě také zaujala nová vůně od Salvatore Ferragamo-Emozione. (udělám o ní článek, kde ji představím). Jako třetí variantou, kterou chci asi nejméně je parfém Coco Mademolloise od Chanel. Chtěla bych už konečně vyzkoušet něco od značky Nars. 


My Birthday Wishlist Fashion

V prvním wishlistu bych se našla více, protože teď asi více tíhnu k beauty a celkově kosmetice, ať už té pečující nebo té zkrášlující. Jako první vidíte určitě notebook. Nemyslím tím, že bych rovnou chtěla Macbook od Apple, ale chtěla bych nějaký nový notebook, protože ten starý mě už štve, taky se mi líbí ten obal ve vzhledu krokodýlí kůže. Asi mým největším přáním z tohoto druhého wishlistu je zrcadlovka od Cannon. To nemusím nijak komentovat, zkrátka chci mít na blogu krásné a kvalitní fotografie, což bez kvalitního foťáku nelze. Určitě jste si všimly, že na svém Fashion wishlistu nemám žádné oblečení. To je proto, protože nevím vůbec cop bych si přála nosit. Nejlepší je prostě zajít si s penězi do butiků a až tam si vybrat nějaké kousky. Všimla jsem si, že mi v šatníku chybí nějaké sexy uplé džíny či push-up legíny. Ano jsem blázen do bot. Už delší dobu sháním krajkové lity, na netu jsem jich viděla spousty ale ani jedny se mi nezalíbily tolik. Naprosto dokonalé vysoko šnerovací sexy sandálky na nízkém podpatku. Jsou boží viďte? 

TAK TO JE VŠE? LÍBÍ SE VÁM MÉ WISHLISTY? 

Žádné komentáře:

Okomentovat