— sobota 7. března 2015 —

První Výročí s Miláčkem





Krásný den vám všem přeji. Včerejším dnem jsem oslavila se svým přítelem své PRVNÍ VÝROČÍ. Dlouho jsem se tady na blogu neukázala s žádným článkem, a tak jsem se rozhodla, že vám přidám některé fotografie z našeho výročí. Byl to moc krásný den. Ráno jsem se probudila s kávičkou a snídaní do postele. Co mě ale překvapilo, byla nádherná kytice lilií, kterou jsem byla ohromená vůbec jsem to nechápala a měla jsem obrovskou radost. Venku svítilo sluníčko, kdyby ale nebyla taková zima, šli bychom na procházku. Místo toho jsme ale zůstali doma a mazlinkovali jsme se u filmečků.  Přemýšleli jsme o tom, co dnešní den budeme dělat. Plánovali jsme procházku do Frýdku, protože tam jsme se procházeli na našem prvním rande a poté jsme šli do kavárny, která vypadala jako vagon. Nakonec jsme se rozhodli, že po dlouhé době opět zavítáme do kina. Film jsme si vybrali docela strašidelný. Šli jsme na horor Ghoul ve 3D. Ten film byl dost hnusný a děsivý, oba jsme ale chtěli hlavně na 3D, protože jsme jěště nikdy nebyli na 3D. Jěště předtím jsem ale potřebovala upravit své vlasy a dodat jim výživu a lesk, jelikož tento den musel být perfektní ve všech ohledech. Své vlasy jsem tedy svěřila do péče salonu The Beauty Salon, ve kterém mé vlasy dostaly nejen tmavší čokoládově hnědou barvu ve studeném odstínu ale také péči v podobě keratinu. Mé vlasy byly jako znovuzrozené a plné vitality. Tak nádherné lesklé a zdravé vlasy jsem už dlouho neměla a to díky péči, maskám, keratinu a výživové péče ve formě tablet pro růst vlasů. Jinak doporučuji Biosilk, je dobrý nejen pro růst vlasů. Po opuštění salonu, mě čekalo další překvapení v podobě dalšího obrazu Marylin Monroe, který jsem si ihned pověsila. Poté už nezbývalo mnoho času, jelikož jsme měli kino zamluveno na 19:20 a lístky jsme si museli vyzvednout půlhodinku předem. V kině jsme si vyzvedli naše lístky a šli jsme se jěště projít. Koukala jsem po různých buticích, protože sháním pastelové lodičky. Po filmu jsme si zašli do McDonaldu. Já si vybrala McWrap se smaženými kousky a salát Ceasar. Příchodem domů to ale nekončilo. Jelikož jsme byli oba ztuhlí a zmrzlí z venku, rozhodli jsme se, že si napustíme naši rohovou vanu a dopřejeme si intimní romantickou atmosféru. Vanu jsme si ozdobily růžičkami, které se ve vodě nádherně rozpustily. Bublinková koupel jen se svíčkami a vůní růží byla pro mě nezapomenutelná. Ve vaně jsme si připily i šampusem Bohemia Sekt. Jako dárek jsem dostala i masáž mmmm. Po koupeli nám vyhládlo a tak jsme si společně uvařily úžasnou večeři a přitom jsme se jěště koukali na filmíky. Bylo to nádherné výročí, které nikdy nezapomenu. Svého přítele nadevše miluji a nepotřebuji žádné dárky. Stačí mi to, že se milujeme a jsme spolu a chováme se jeden ke druhému s láskou a respektem. Fotografie jsem fotila půjčeným foťákem Panasonic. 


Zde vám přináším pár fotek po kinu.






Společné fotky jsme nefotili, protože na to nebyl čas a chtěli jsme si užít jeden druhého a náš den. 

1 komentář: