— neděle 1. března 2015 —

BIG NECKLACES > Inspiration for Spring 2015


BIG NECKLACES FOR SPRING 2015



Zdravím vás dámy a slečny. Dlouho jsem se neozvala, protože jsem měla spoustu práce. Teď jsem ale tady a to s novým inspirativním článkem. Článek s recenzemi na nové beauty produkty chystám na druhý týden v březnu. Zatím tady pro vás mám inspirativní článek, který se bude týkat velkých náhrdelníků. Jak už jistě víte, tak doplňky jsou ve vašem šatníku velmi důležité a s vaším outfitem ač je jednoduchý udělá divy. Ozvláštní vaše bílé casual tričko či střídmé černé šaty. Módní trendy letošního jara, radí jít do těch masivnějších a barevnějších kousků. Volte pastelové kytičky či geometrické vzory, které jsou velmi populární. Nebojte se a odvažte se. Jestli se už rozhodnete pro pastelkový kousek či zůstane věrná elegantní klasice je jen na vás. Já osobně jsem se do těchto náhrdelníků totálně zamilovala a hned si plánuji si pro jeden zajít. V poslední době se mi hodně líbí náhrdelníky v H&M tak uvidím. A co vy? máte doma ten svůj snový kousek? 










































































Žádné komentáře:

Okomentovat