— středa 25. února 2015 —

My Diary & Mini Shopping



My Diary 




Krásný večer vám všem přeji. Já jej dnes trávím ve společnosti svého nejoblíbenějšího seriálu Gossip Girl a vanilkové kávičky. Tento seriál jsem sledovala už dávno. Zkoukla jsem všechny série a nakonec jsem se do něj zamilovala. Koukám se i na jiné seriály ale tento zůstane alespoň pro mě stále nejlepší. Já prostě miluji ten svět a život bohatých a neskutečně miluju Blair. 

My favourite TV SERIE





Zatím než si najdu svou vysněnou práci (už jsem ale na dobré cestě si najít vysněnou práci), tak budu pravděpodobně navštěvovat počítačový kurz, kde se naučím pokročilou práci s různými počítačovými programy. Myslím, že se mi to bude ohromně hodit, protože spousta prací dnes počítá s tím, že uchazeči zvládnout práci s počítačem a programy. Včera jsem také strávila den tím, že jsem si hledala stáže pro mladé u různých firem, protože by bylo mým snem pracovat v čemkoli v oblasti módy. Dnes jsem byla ráno pozvaná na předváděcí akci firmy Zeppter, kde jsem ale nemohla dorazit, protože se mi udělalo nevolno. Proto mi dnešní den dopadl sledováním seriálu, pitím úžasného latte, pojídáním domácí pizzy a čtením mého oblíbeného magazínu Marie Claire. Březnové číslo jsem musela mít, jelikož k magazínu byl dárek a to leopardí sluneční brýle. Také se tak těšíte až bude to pravé jaro? Nedávno jsem se také byla podívat v obchodním centru co nového tam mají a narazila jsem na slevy v H&M mém oblíbeném butiku.

 Nemohla jsem odolat a odnesla jsem si odtamtud pudrově růžový pletený svetřík, který i na jaře využiji. Po cestě zpět jsem zavítala také do parfumerie Douglas. V Douglasu jsem si pořídila novou rtěnku, když jsem chtěla už odejít, tak u východu jsem zahlédla roztomilý sprchový gel z řady I love. Vždycky jsem alespoň jeden tento sprcháč chtěla, protože jsem si četla na různých stránkách, že je skvělý. Do oka mi padla vůně s broskvemi. V poslední době jsem si pořídila hodně kosmetických produktů, a proto se s vámi o ně chci podělit a to přesněji v příštím článku. Můžete zde čekat recenzi na rtěnku od Chanel Rouge Coco, sprchový gel od I love z Douglasu a novou dvoufázovou řasenku od Max Factor. 

Mějte se krásně a užívejte si života.








Žádné komentáře:

Okomentovat