— neděle 22. února 2015 —

Rihanna on Grammy Awards 2015 >in dress by Giambattista Valli Haute Couture for Spring 2015

Rihanna on Grammy Awards 2015



Hello candies. Jak už jistě víte, celebrity mají za sebou letošní akci Grammy Awards. Letos na ní nesměla chybět ani čokoládová kráska z Barbadosu. Ano správně! Je to naše milovaná drsná i romantická Rihanna. Tato akce je pověstná tím, že se na ni celebrity oblékají extravagantně a výjimkou jistě nebyly ani tyto obří nadýchané šaty připomínající cukrovou vatu z dílny proslulého italského návrháře Giambattista Valli. Šaty pocházejí z nejnovější přehlídky Haute Couture pro Jaro 2015. Tyto šaty byly nejdiskutovanější z této události. Rihanna chtěla zaujmout a ukázat tak i svou druhou stránku. Musím říci, že jsem to od Riri nečekala a vyrazila mi svým výběrem šatů dech.

LIKE ACANDYFLOSS


To jsem si přesně říkala, když jsem viděla fotky Rihanny na letošním udávání cen Grammy, a to, že vypadá jako nadýchaná cukrová vata, kterou mi tyhle roztomilé šaty připomínají. Musím tedy tuto volbu Šatů Riri velmi pochválit, jelikož nádherný žvýkačkově růžový odstín skvěle kontrastuje s rebelčinou tmavou pletí. Jejich zajímavý střih nechal vyniknout Rihanninu drobnou postavu. Určitě se v nich musela cítit jako princezna. K těmto šatům už Rihanna nevolila žádné výrazné doplňky, jelikož šaty jsou už tak dost výrazné samy o sobě. Stříbrné náušničky a vyčesaný drdol jěště podtrhly její krásu. 
Na spoustě stránkách se můžete dočíst, že šaty Rihanny oprvadu spustily lavinu názorů, a to jak kladných tak i negativních. Mě osobně se šaty na Riri líbily a nemám žádné výhrady. Myslím, že splnily svůj účel a z Rihanny ten večer určitě nikdo nemohl spustit oči.

POSUĎTE SAMI


















GIAMBATTISTA VALLI > PÁR FOTEK Z JEHO HAUTE COUTURE PŘEHLÍDKY NA JARO 2015

Přehlídka Giambattista Valli se nesla jak vidíte v duchu sladkých barev. V kolekci se objevily mašličky a odstíny růžové. Kolekce na mě působí elegatně, jemně, žensky a sladce zároveň. 
Nejvíce se mi zalíbily z této přehlídky šaty, které na sobě měla Rihanna a poté krátké šatičky na pátém obrázku v nude barvičce. 













MY POLYVORE CREATION INSPIRE RIHANNA ON GRAMMY AWARDS


Be Sweet as a Candyfloss


Připravila jsem si pro vás jěště set inspirovaný šaty Rihanny z předávání cen Grammy. Rihanna zazářila v ohromujících šatech od návrháře Giambattista Valli z Haute Couture přehlídky na jaro 2015. Giambattistu jako návrháře miluji, protože vždy přijde se skvělou kolekcí. Šaty jako má Riri jsem vám do tohoto setu nenašla, a tak jsem pro vás vyhledala dvoje alespoň trochu podobné šaty. Hlavním faktorem Rihanniných šatů je nadýchaná sukýnka. V případě Rihanny jsou to dvě sukýnky přes sebe, což působí roztomile. Tak se nebojte a na akci vyražte jako Rihanna za roztomilou cukrovou panenku. Pokud jste si povšimly líčení Rihanny, tak vidíte, že volila jemný až neviditelný makeup, který působil přirozeně a ohromně jí slušel. Důraz ale dejte hlavně na vaše řasy, kterým by jste měla věnovat největší pozornost. Pak už stačí jen jemná tvářenka a rtěnka v nude či pink odstínech nebo lehce zabarvený lesk. 


JAKÝ MÁTE NÁZOR NA ŠATY RIHANNY?

Žádné komentáře:

Okomentovat