— neděle 22. února 2015 —

My Diary

I WANT TO BE HAPPY JUST ONE MORE TIME



Krásný večer vám všem přeji. V poslední době jsem se chtěla strašně moc ze všeho vypsat, proto jsem se rozhodla, že napíšu na blog něco jako můj deníček. Na tuto stránku jsem neměla nikdy úmysl psát deníčky či psát podrobně co jsem jaký den dělala. Někdy mi to přijde opravdu zbytečné, protože ani nemám nějaký extra život, který by stál za to, abych o něm podávala nějaké informace. Dnes jsem se ho ale rozhodla napsat. Poslední dobou, mě trápí spousta věcí, jak s rodinou tak i s mým osobním životem. Mám pocit, jako bych neustále stála na místě a nikam se nepohnula, což je pro mě strašně těžké. Bohužel jsem v životě nikdy nic zadarmo nedostala. Za vším jsem si musela jít tvrději než ostatní kolem mě. Vím každý z nás si musí projít nějakým těžším obdobím. Ale pro mě to období trvá už příliš dlouho a sama nevím jak dlouho jěště potrvá, než budu schopná žít jako všichni ostatní. Vždy jsem ostatním lidem přála to nejlepší, dokonce i lidem, kteří mi ublížily ale nikdy se mi to nevrátilo zpátky. Nikdy jsem v životě nebyla opravdu štastná, a to mi k životu stačí opravdu málo, představte si, že ani to málo co bych si ke spokojenému životu přála nemám. Jediným mým štěstím je můj přítel, kterého miluji jako nikoho na světě a svou nejlepší kamarádku sestřičku, která tu vždy pro mě byla, když se všichni ostatní ode mne odvrátily. Vždy když jsem s ní a povídáme si, tak se mi strašně moc uleví. Ale život máme pouze jeden, tak za něj bojujme ať to stojí co to stojí. Někdo má holt vše a ten druhý žije takzvaně z ruky do pusy. 
Jediné co mě teď baví je tato stránka a psaní příspěvků, takže brzy očekávejte další článek, tentokrát bude o něčem úplně jiném než dosud. 

MĚJTE SE KRÁSNĚ A BOJUJTE A UŽÍVEJTE SI MALIČKOSTÍ A LÁSKY

Žádné komentáře:

Okomentovat