— neděle 29. března 2015 —

fASHION SHOWS > Chanel Haute Couture Collection > Spring/Summer 2015



CHANEL HAUTE COUTURE COLLECTION FOR SPRING/SUMMER 2015 




Hey ladies, pokud taky tak rády jako já sledujete módní trendy, tak jistě víte, že proběhla módní přehlídka světoznámého módního domu Chanel v Paříži. Mě tato přehlídka nemohla ujít, a tak jsem ji sledovala poté na internetu. Musím říci, že Karl Lagerfeld je opravdu umělec hoden svého jména. Jednalo se o kolekci Haute Couture pro Jaro/Léto. Pokud někdo z vás nevíte co je Haute Couture> jedná se o vysokou a kvalitní krejčovinu. Jsou to vlastně modely, které jsou šité v Paříži a často imitované v ostatních městech. Značka Chanel a přehlídka Haute Couture měla opět veliký úspěch. Kolekce se mi velmi líbila. Myslím, že spojuje fantazii s nositelností. V celé kolekci si pak můžete všimnout jak velmi výrazných barev jako jsou pomerančová či královsky modrá, tak i pastelových odstínů. Kolekce je plná květin, ať už na pokrývkách hlavy, kloboucích tak i na rozevlátých sukních. Celkový můj dojem na tuto kolekci je velmi pozitivní, pomohlo tomu i prostředí a celkový vizuální efekt rozkvétajících se květů v průběhu celé přehlídky. Návrat k sukním a šatům oslavuje ženskost a jemnost v tom nejlepším slova smyslu. Nechte se tedy očarovat vynikající prací, jemnými látkami, dokonalými střihy, inspirujícími barvami a především celkovou velmi podařenou prací všech, kteří se na přehlídce podíleli. 

Přikládám vám tady video celé módní show a jako druhé video můžete zhlédnout ve zkratce jak se celá přehlídka co se týče prostor a dekorace připravovala. 



FULL FASHION SHOW CHANEL HAUTE COUTURE 


HOW TO MAKE FASHION SHOW CHANEL HAUTE COUTURE


Užijte si fotografie z přehlídky a brzy se vám zase ozvu s další přehlídkou, která mě zaujala a něco vám o ní napíšu z mého pohledu. 


























LÍBILA SE VÁM PŘEHLÍDKA? 

Žádné komentáře:

Okomentovat