— úterý 17. února 2015 —

Yellow Heaven Set by me from Polyvore

Yellow Heaven





Zdravím vás sluníčka. Dnešní počasí bylo hodně matoucí, venku svítilo krásné sluníčko ale když jsem vyšla ven, tak byla zima.  Počasí si s námi stále hraje a my nemáme jinou možnost než se stále oblékat do teplých svetříků, bund či kabátů. Dnes jsem si vytvořila pro vás jeden malý setík, který je laděný do žluté barvičky, abychom aspoň trochu projasnily šedivé ulice. Do tohoto setu jsem udělala tři rozdílné outfity, které mají působit spíše takovým uvolněným pohodovým dojmem. 

1.  Prvně jsem delší svetřík s nakládanými kapsami doplnila světlými džíny s jemným šisováním. Celý jednoduchý outfit jsem doplnila černými ankle boots s třásněmi, což je dalším velkým hitem na nastávající jaro. K tomuto outfitu si můžete vzít jakékoli doplňky, já jsem vsadila na černý klobouček a pastelkovou kabelku. Zvolit můžete také šátek, nějaké hodinky či výrazné náušnice. 


2.  Druhý outfit je takový více funky čili trochu hodící se pro ty odvážnější slečny, které se nebojí oblékat s hravostí a legrací. Nevím jak vy, ale mě tahle funky mikča s potiskem SpongeBoba prostě neuvěřitelně baví. Aby jste trochu rozbila výraznou elektricky žlutou barvu, radím si obléknout k mikince černý spodek. Vyzkoušet můžete třeba legíny či zkombinovat se sukní. Já volila kožené kalhoty. K celému outfitu jsem dopasovala extra vysoké podpatky v opravdu výrazné žluté barvě. Nebojte se kombinovat i věci, které na první pohled vypadají, že se k sobě nehodí.


3. Třetí outfit je celý o jemné eleganci. Sukní se nemusíte vzdát ani když není jěště úplné teplo. Můj tip je doplnit ji silonkami či teplejšími punčochami.  Hlavní roli v tomto případě má zajímavý asymetrický blankytně modrý svetříček, který se skvěle hodil ke skater midi sukýnce v kanárkově žluté barvičce. Za botky volte lodičky či balerínky. Já volila světlounce modroučké se špičkou. 


PS: všimly jste si toho krytu na mobil ve tvaru medvídka v nádherné sluníčkové barvičce od Moschino? Pokud víte, tak značka Moschino má opravdu nádherné a roztomilé kryty na mobil. 


JAK SE VÁM LÍBÍ TENTO SET? NOSÍTE ŽLUTOU BARVU RÁDI? 


2 komentáře:

  1. Kdybys nenapsala na konci s tím krytem na mobil, tak si ho fakt nevšimnu, protože ta žlutá je tak výrazná, že jsem se koukala jen na ty outfity :D nicméně máš pravdu, protože ta značka má krásné kryty na mobily a strašně bych chtěla ten růžový jak byl na té barbie přehlídce a držel se jako zrcátko :* <3 :O Jinak sety zase opět krásně zkombinované!! Žlutou popravdě moc nemusím ani nenosím ale tady toto vypadá geniálně, takže kdybych měla prachy, uměla bych se hezky obléct i do barev, které nemusím a potom to vypadá skvěle jak v tomto případě!! Nejvíc se mi líbí třetí outfit ale ten druhý je opravdu funky a já Spongeboba miluju :) ten první mi přijde prostě takový obyčejný, klasický ale obléct si ho na sebe, tak je jasné, že bych byla ráda a jenom by mě každý chválil :) ale ten třetí je prostě nejhezčí :) a já čím dál více miluji právě ty lodičky se špičkou a právě takové si chci na jaro koupit a nosit i se skinny džíny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se líbí všechny kryty od Moschino, nejvíce asi ten s králíčkem, který ukazovala Týnuš ve videu. Jo růžové zrcátko strašně moc chci. Já také moc žlutou barvu nenosím, ale chtěla jsem zkombinovat set s barvami, které moc lidí nenosí aspoň u nás ne. U nás je každý nudný a nosí jen šedivé barvy. Mě se taky nejvíce líbí ten třetí a k němu bych si upletla cop. Zrovna jsem si říkala, že se budu zase koukat na Spongeboba. Taky jsem si je oblíbila, už se mi omrzely ty lodičky s kulatou špičkou..Děkuji za komentíček cukrátko

      Vymazat