— středa 18. února 2015 —

Three Different Sets by me from Polyvore


Sets from Polyvore by me inspire three different types outfits


Hello lovelies, dnešní článek budou opět mé vytvořené sety. Bude se jednat o tři různé události. Chtěla jsem zkombinovat sety ve kterých budou styly oblečení, které se hodí buď na nakupování a kafíčko s nejlepší kamarádkou, nebo do práce, čili takový office style trochu jinak a ten poslední se týká bálu či plesu nebo party. Všude jsem vybrala šaty, které se mě osobně velmi líbily. 


Shopping with BFF outfits


Be Chic on Shopping with your BFF As a French Girls

Když si máte dát schůzku s nejlepší kamarádkou a nevíte co na sebe, tak jsem si pro vás vytvořila tři různé outfity, kterými určitě nic nezkazíte a vaše kamarádka pak bude chtít vědět, odkud máte tu božskou kabelku. 

První outfit jsem sladila s černou midi skater čili skládanou sukýnkou, která se dokonale hodila k tomuto cute světlounce růžovému svetříčku s černě orámovaným límečkem a černou mašli kolem krku. K jednoduchému a jemnému outfitu se hodily nižší lodičky v pudrové barvě s řemínkem přes nárt a menší kabelka na holčičí nezbytnosti v kombinaci černé s béžovou se zlatým zapínáním a řemínkem. Jako druhou variantu můžete zvolit strašně rozkošné psaníčko neboli minikabelku ve tvaru kartáče na vlasy v béžové barvičce se zlatými detaily. 

Druhý outfit představuje variaci na klasický look okořeněný detaily. Zvolila jsem bílé úzké džíny, které jsem doplnila zajímavým pudrovým delším svetříkem (jakoby dvoubarevný) ozdobený roztomilou a vkusnou mašlí ve výstřihu. Celý roztomile hravý outfit jsem doplnila těmito roztomilými chic lodičkami v nude barvě s černými puntíčky. Za kabelku volte tu, která bude mít pevná ucha. Já volila opět kabelku v osvědčené kombinaci béžové a černé barvičky se zlatým zámečkem a zlatou cedulkou jako ozdobou. 

Třetí outfit se mi zdá odvážný, jelikož jsem jej doplnila černými vysokými Over the Knee kozačkami na vysokánském podpatku v semišovém provedení. Myslím, že každá žena by měla vlastnit ve svém botníku kozačky, ať už se jedná o vysoký či nižší podpatek. Tyto kozačky jsem volila k těmto elegantním chic béžovým šatičkám, které vypadají jako kabátek. Šatičky mají falešné dvouřadové zapínaní s černými knoflíčky. Krásný detail, který dodává šatům šmrnc je černá mašle v pase ve formě pásku, který nádherně tvaruje postavu a dodává štíhlou siluetu. Za kabelku jsem zvolila crossbody Chanel opět v černo-béžovém lesklém provedení.

Office Outfits



Be Chic in Office As a French Girls


Tento druhý set bude vhodný pokud pracujete v kanceláři a nechce se vám nosit pokaždé nudnou kancelářskou klasiku. Mám tady pro vás v tomto setu tři styly, které vás z nudné šedi kanceláře hravě vyprostí. 


První styl jsem volila takový zajímavý, přičemž měl hlavní roli peplum top ve výrazné elektricky modré barvičce se zipem uprostřed. Výrazný top jsem doplnila jednoduchými černými legínami, kterými nikdy nic nezkazíte. Nemusíte se bát být výraznější a k tomuto outfitu si klidně obujte nižší lodičky se špičkou v téhle výrazné rudé barvě. Celkový outfit by nepůsobil příliš dobře s výraznou kabelkou a proto zvolte naprosto nenápadnou kabelku v nude barvičce s praktickým řemenem přes rameno na odepnutí. 


Druhý outfit má působit něžně, elegantně a žensky. V tomto případě jsem volila černou úzkou sukni, kterou jsem doplnila světlounce modrým topem bez rukávů s řaseným spodním dílem s volánky. K romanticky laděnému outfitu si vemte černou kabelku v lesklém provedení s řetízkem přes rameno. K celému outfitu volte určitě silonky v tělovém odstínu. Za obuv volte klasické černé lodičky se špičkou, okořeněné zlatými detaily. Vhodné doplňky jsou dioptrické brýle či náušnice v tlumených pastelových odstínech. 



Třetí outfit se hodí i když už máte po pracovní době a chcete si skočit na pár skleniček s kolegy. Působí jemně, elegantně, chic a uhlazeně. Tyto pastelkové modré šatičky s dlouhými rukávy jsou výtvorem mé oblíbené ikony Victorie Beckham. Jsou na pohled velmi pohodlné ale přesto si v nich jejich majitelka bude vykračovat jako bohyně. K těmto pastelově modrým šatům jsem volila nude lodičky a kabelku v pudrově růžové barvičce. 

Tyto tři outfity se vám budou hodit nejenom do práce ale kdekoliv, kde chcete vypadat elegantně.

Party Ball Dresses



Be Chic in Ball or Party As a French Girls

Můžeme se přesunout ke třetímu setu. Tentokrát se přeneseme do elegatnějšího prostředí. Tyto Šaty jsem pro vás vybrala pro inspiraci v čem vyrazit na párty, ples či jakkoukoliv společenskou událost. První šaty zleva jsou velmi elegantní a připoměly mi svým nádherným rudým odstínem šaty, které na sobě měla Blair, tuším ve čtvrté sérii Gossip Girl. Její šaty ale byly mohutnější a byla to taková plesová toaleta. Tyto šaty jsou ke kolenům úzké, přičemž od kolen dolů se lehce rozšiřují. V oblasti živůtku je umístěna mašle, což šatům dodalo říz. K těmto šatům si určitě vemte botičky na podpatku třeba v červeno-zlatém provedení. Za kabelku volte psaníčko ve tvaru krabičky ve zlatém provedení nebo černé masivní psaníčko od Victor Rolf v černé barvě s potiskem rudých růží, Kdyby vám bylo chladno přehoďte přes sebe bolerko s peřím nebo kožíšek.

Druhé šaty jsou hodně krátké, což se na koktejlovou párty skvěle hodí. Tyto šaty jsou zajímavě řešené v horní části, mají jakoby průhlednou krajku s vyšitými ornamenty s límečkem až ke krku. Tyto šaty vyžadují jednobarevnou obuv, proto volte černé  lodičky nebo střevíčky na vysokém podpatku s otevřenou špičkou s řemínky kolem chodidla.
V případě, že vám bude chladno, volte k těmto šatům sáčko.

Třetí party dress jsou bez rukávů, vhodné pro ty, kteří rádi ukazují paže. Metalický lesk těchto šatů nevyžaduje až tak výrazný náhrdelník. Za doplňky volte kabelku s flitry v podobném odstínu šatů a páskové střevíčky buď v černé barvě s otevřenou špičkou nebo stříbrné na podpatku.


 Čtvrté šaty se hodí pro milovnice luxusu, jelikož jsou celé zlaté. Šaty jsou v nádherném střihu odhalujícím vaše záda, tudíž jsou velice sexy. K šatům volte zlaté doplňky, černé střevíčky se zlatými detaily na nártu a černé psaníčko se zlatou mašličkou.


Páté šaty jsou poněkud minimalističtější od těch předešlých čtyř. Jsou velice půvabné, jemné a něžné. Šaty jsou dlouhé až na zem v překrásné pudrové barvičce bez rukávů s nádherně řešeným vrškem. Šatičky doplňte výraznými náušnicemi s diamanty. Kabelku volte v metalickém provedení. Obuv volte v nude odstínech či metalických, záleží pouze na vašem vkusu.

JAK SE LÍBÍ TYTO SETY?

2 komentáře:

  1. Já jsem uchvácená!! :* Krásně napsané, všechno tak nááádherně popsané!! U toho prvního setu, tam se mi líbí nejvíce první outfit, potom u toho office setu ty třetí bledě modré šatičky s pudrovou kabelkou i lodičky a u toho party setu je to těžké protože všechny šaty jsou dokonalé..třeba ty druhé vínové krátké s tou černou krajkou ..vypadají jako vamp..:) nebo ty zlaté s těmi botičkami a ty náádherné pudrové!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jé děkuji :* za komentík. Snažila jsem se, všechno hezky a výstižně popsat. Mě se taky asi nejvíce líbí z toho prvního setu ten první a přesně u toho office ten třetí ale i ten druhý s tím řaseným topíkem. Ty vínové jsou dost odvážné nu, ale líbí se mi vzala bych si k tou třeba punčochy nějaké. Ty pudrové byh si asi teď vzala nejvíce na sebe :*

    OdpovědětVymazat