— pátek 20. února 2015 —

Spring Trend < Nude High Heels


NUDE HIGH HEELS




Lodičky v nude tělových odstínech se dají kombinovat s hodně kousky z vašeho šatníku, stačí být jen kreativní. Samozřejmě mám na mysli lodičky se špičkou, které budou letošní jaro velkým hitem. Pokud jěště nevlastníte pár těchto božských krasavic, tak rychle pro ně utíkejte. Budou letošní jaro velice trendy a chic. Vykračovat se vám v nich bude jako princezně.




K ČEMU JE NOSIT?

Lodičky nemusíte nutně nosit pouze k šatům či toaletám na ples ale směle je unosíte také ke kalhotům, kraťáskům či k romantickým sukýnkám. Hodí se téměř ke každé barvě a stylu. Jejich plusem je to, že mají neutrální barvu se kterou nikdy nic nezkazíte. Co si je třeba vzít k džínům? S džínovinou vypadají naprosto geniálně a neotřele.

Posuďte sami na obrázcích níže.






Lodičky se špičatou špičkou se čím dál více prosazují před lodičkami se špičkou kulatou. Mě osobně se více líbí ty se špičkou špičatou, jelikož je to skvělé osvěžení. Na výběr je velká škála druhů, můžete je mít v matném či lesklém lakovém provedení.
Skvělé kombinace s těmito heels vytvoříte i se sukněmi. Hodit se bude ke kratší midi sukýnce, tak i k delší romantické ke kotníkům. Což je ale skvělým osvěžením je kombinace zdánlivě elegantních lodiček s potrhanými rebelskými džínami.

Vybrat si můžete ze všech různých provedení. Pravidla jsou však dvě lodičky se špičatou špičkou a nižším podpatku. Nosit je můžete i s výraznými barvami z vašeho šatníku. Mě se líbí kombinace s malinovou či rudou barvou.







My Polyvore Sets mixed with Nude Heels


Silk Blouse with Nude Heels

Tyto tři outfity v tomto setu si můžete obléknout na schůzku s kamarádkou, nákupy, procházky atd. Zkombinovala jsem vám oblečení, které je laděno do tlumených pudrových barev. Chtěla jsem, aby outfity působily nenuceně, jednoduše, jemně a žensky zároveň.

V prvním outfity můžete vidět černé lesklé kožené legíny, které jsem zkombinovala s růžovým pudrovým topíkem bez rukávů s límečkem ke krku a černými kroucenými detaily jakoby kytičkami na dekoltu. Top je delší pod zadeček a tak se k němu hodí kalhoty či legíny s úzkým střihem nohavic. Za kabelku můžete zvolit trendy vak, do kterého se vám všechno hravě vejde plus působí vážně roztomile.

Druhý outfit je sukýnkový a tudíž velice dívčí. Zkombinovala jsem černou mini skater sukýnku s volánky s nádhernou a roztomilou béžovou halenečkou s knoflíčky a potiskem funky černých puntíčků. Za kabelku se mi hodila tahle pudrová s černými detaily a mašličkou od Ted Baker.

V třetím outfitu jsem vám chtěla ukázat, že i rebelsky potrhané ripped džíny se dají kombinovat s nude lodičkami na podpatku a dá se tak vytvořit chic a krásný outfit. K těmto džínům jsem zvolila velice jednoduchou pudrovou růžovou hedvábnou halenku s dlouhými rukávy a dokonalou kabelku s květy.


Dresses with Nude Heels


Ve druhém setu jsem vám zkombinovala nude lodičky se šaty. Vybrala jsem pro vás šaty, které lze unosit v tomto období. Do rámečku jsem dala béžový kabát v délce ke kolenům s černými koženkovými rukávy a velkými kapsami na bocích.

V prvním outfitu jsem zvolila jednoduché mini šatičky v krémové až béžové barvičce s dlouhými rukávy, které jsem doplnila pastelovými nude lodičkami a božskou kabelkou ve tvaru perly s dlouhým řetízkem přes rameno. K těmto šatům dále můžete zvolit jakýkoliv masivnější náhrdelník, náramek či výrazný prsten. Outfit působí jemně a něžně.

Druhý outfit ze setu představuje ženskost, eleganci a noblesu v jednom. Celkový look je opět laděn do pudrových či tělových odstínů. Šaty jsem zvolila v délce pod kolena. Tato délka se hodí pro ženy, které mají pěkná a štíhlá lýtka. Šatičky jsou v béžové pudrové barvičce ozvláštněny černou mašlí v pase. Jako doplňky volte béžovou kabelku s černými či zlatými detaily a lodičky v nude barvě se zajímavým řešením a aplikacemi.

Třetí outfit vypadá velmi romanticky a bude se skvěle hodit na rande či schůzku s vašim milovaným. Krajkový materiál jenom podtrhne romantický look. Pokud chcete volit náhrdelník, doporučuji jemný řetízek či visací stříbrné nenápadné náušničky. Botky jsem volila opět pudrové heels. Jako kabelka se hodí mini psaníčko v černých nebo zlatých barvách.

Inspirujte se také celebritami, které zkombinovala tyto nude heels se svými outfity


Kim Kardashian si ke svým nude lodičkám oblékla krátké šaty v rudém až cihlovém odstínu. Myslím, že Kim svým outfitem nezklamala a opět dokázala, že je královnou stylu.



Jennifer Lopez si ke svým beige lodičkám se zlatým zámečkem od Toma Forda oblékla celkem jednoduchý outfit, kterým jistě nic nepokazila. Vše doladila stylovými brýlemi. 

   
Na akci si Jenn k pudrovým nude lodičkám od Christiana Louboutina oblékla rudé šaty bez ramínek ke kolenům, které měly v pase jěště vtipnou mašličku pro oživení.

  
Opět Jenn na akci vítězila se svými stříbrnými šaty s jemnými odlesky, které kombinovala s nude botkami od Casadei na vyšším jehlovém podpatečku. 


Jenn zachytily fotografové upravenou a skvěle oblečenou. Jednoduché nude lodičky v lesklém provedení se rozhodla kombinovat s jednoduchými casual bílými šaty a černým psaníčkem.


Jenn ví, že k nenápadným nude lodičkám si může dovolit výrazné barvičky a tak sáhla po téhle křiklavě pink barvičce, která ji nádherně sluší k pleti.

  

Vanessa Hudgens se svými outfity skoro pokaždé zaboduje. Tato mladá nadějná herečka se obléká s vkusem a citem. Tentokrát si Van k béžovým botkám na podpatku oblékla skvěle střižené kalhoty do pasu a cropp top v bílé barvě s krajkovými detaily a nabíranými rukávy. Vše doladila velkou černou kabelkou. Roztomilým prvkem je drdol, který Van ohromně sluší.

  

Vanessa nešlápla vedle ani s tímto outfitem, který si oblékla na akci. Zvolila opět outfit, ve kterém nude botky kombinovala s bílou sukýnkou v délce pod kolena s kratším topem na tělo s dlouhými rukávy. Plus jejího outfitu je rudá rtěnka, která celý look dotáhla zdařile do konce.


Inspirujte se lookem, který měla Vanessa na focení photoshootu. Myslím, že ty šaty co má Ness na sobě jsou totálně rozkošné. 



Rihanna je moje stylová ikona a ani tentokrát mě nezklamala. Na červený koberec si vyšla v bílém outfitu, ve kterém vypadá Riri jako víla. Krásně je zkombinovala s nude lodičkami.



Lauren Conrad si k nude botičkám oblékla žluté šatičky.


Filo si vzala na sebe jemný outfit v pudrových barvičkách, který se mi moc líbí.



Lauren Conrad si vzala bílé krajkové šatičky, které se božsky hodily k nude lesklým heels.



Jamie Chung ví, že blankytná barvička nádherně kontrastuje s béžovými lodičkami.


Inspirujte se dalšími outfity celebrit

Rihanna


Jessica Alba



Minka Kelly




Selena Gomez









Rihanna a její božsky sladký outfit.



Rihanna



Ashley Tisdale si vzala na sebe zajímavé mini šatičky ve výrazných barvičkách, přičemž se skvěle hodily nude lodičky a černé psaníčko.


Ashley Tisdale





TAK CO LÍBÍ SE VÁM NUDE LODIČKY? PLÁNUJETE SI JE POŘÍDIT? 

5 komentářů:

  1. Tyto lodičky miluju a je jedno v jaké jsou barvičce ale moc se mi líbí v nude béžové, bílé, růžové nebo tyrkysové :) či blankytně modré...všechno to máš opět krásně napsané a ty obrázky..:* vidím že tu máš dost Jennifer LOpez, moje oblíbenkyně a Vanessu a nejvíce Rihannu :) ta první fotka Vaness, tam mi připadá JLO :) Všechny styly dokonalé ale moje nejvíce módní ikona je RIHANNA!! Jinak tě musím trošku opravit, že Lauren má ty šaty pomerančové (oranžové) a ne žluté a Ashley Tisdale má ty lodičky růžové a ne nude :) miluji džíny a tyto lodičky asi nejvíce, proto se mi líbí u prvního setu outfit číslo 3, akorát poprvé co se mi nelíbí na tvém setu je ta kabelka s květy k tomu outfitu..absolutně mi to nepasuje k tomu a vidím právě nějakou beige halenku v odstínu té halenky.. :) třeba ta první kabelka... a ten druhý set, to se mi nejvíce líbí ten orvní outfit s těmi šaty a perlovým psaníčkem :) ten druhý bych si na sebe vzala až tak ve čtyřiceti a ten třetí je takový nijaký..podle mě i když miluji krajky, tak se mi moc nelíbí, asi že mám něco podobného..přijde mi to ohrané a obyčejné a takové jako ze sekáče..a to první je prostě luxusní, elegantní a takové jde vidět že drahé a takové prostě pro ty bohaté :) to se mi nejvííííce líbí !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Já je taky miluji a nejvíce v nude barvičce. Mě přijdou teď více do pomerančova nu, jinak botyk od Ashley jsou pink to vím ale je to pořád nude odstín, protože je i kolekce rtěnek od Loréal Priveé a já mám jednu a je to světlá pink a celá ta kolekce se jmenuje nude. Jde vlastně o přírodní odstíny kde spadá světlounce růžová v barvě pleti, hnědá potom odstíny béžové a tak. Takže lodičky od Ash spadají do kategorie nude. Chtěla jsem aby outfit působil trochu jarně a tak asi proto jsem volila tuhle kabelku...ale teď mi k tomu příliš nesedí. Jinak ten outfit jak říkáš, že by sis ho vzala ve čtyřiceti, tak o to právě jde nechtěla jsem vytvářet oblečení jen pro naši věkovou kategorii. DĚKUJI ZA KOMÍKK :*

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj , kde se dají prosím sehnat viz 7 foto zeshora?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, obrázky jsou jen inspirativní ale pokud hledáš nude lodičky tak se zkus podívat do Bati nebo třeba Reservedu ale já mám radši internetové stránky zkus třeba botovo.cz nebo casnaboty.cz

      Vymazat
  4. Tyhle lodičky jsou naprosto božské! Určitě si nějaké nude musím koupit. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat