— čtvrtek 19. února 2015 —

Prada Candy > The Sweet Heaven full of Candies


PRADA CANDY



Láska na první pohled (čichnutí)

Dobrý večer cukrátka. Dnešním článkem vám představím mou nejoblíbenější vůni. Jedná se o parfém, po kterém již delší dobu pokukuji a který si moc přeji. Tuto vůni jsem objevila vlastně úplnou náhodou. Procházela jsem se zrovna po obchodním centru a napadlo mě zajít do parfumerie. Chtěla jsem zkrátka okouknout nové vůně a vyzkoušet, která by byla pro mou osobu vhodná. V parfumerii mi ihned padl do oka kulatý flakonek, jenž měl roztomilý uzávěr, který mi připomínal deštníček. Řekla jsem si, že už kvůli obalu jej musím vyzkoušet a tak jsem flakonek uchopila do ruky a parkrát jsem s ním stříkla na tester. Jelikož ale na testerovém papírku vůně nebyla moc výrazná, tak jsem si stříkla trochu té opojné vůně i na zápěstí. Zmohla jsem se jen na překvapený úžas a vůní jsem se navoněla celá. Dokonale velice rychle a intenzivně jsem se do tohoto parfému zamilovala. Vůně mi vydržela celý zbytek dne plus ten následující jsem ji stále cítila na sobě. Měla jsem pocit, že vůně se mnou naprosto splynula, splynula s mou duší a s veškerými mými sny o parfému. 
PS: V nejbližší době můžete čekat opět nějaké mé setíky z Polyvore, které budou inspirované tímto parfémkem. 


Něco málo o Vůni

Prada je jednou z velice spolehlivých značek, která si dává na svých parfémech záležet a jen málokdy se svými výrobky šlápne vedle. Ani tentokrát tomu nebylo jinak a Prada přišla se zcela novým roztomilým parfémkem. Tato vůně je určena všem ženám, které se nebojí vyjádřit svůj vlastní názor, nebojí se jít si za svým cílem. Je to velice sexy a přitažlivá vůně, která vás stejně jako mě očaruje nejen svým vzhledem tak i svou výdrží. 



 2. PRADA CANDY L'EAU


V roce 2013 Prada představila Prada Candy L' eau. Tato orientálně sladší vůně je určena pro všechny hravé a svůdné ženy. Je vyjímečná svými složkami. V hlavě parfému naleznete citrusy. Parfém se lehce rozvoní do srdce, které tvoří hrachor. Základ parfému je okouzlující karamelový obláček doplněný benzoinem a pižmem. Popisuji tu prostřední vůni. Jedná se o toaletku stejně tak jako u Prada Candy Florale. Ta první je parfémovaná voda čili je silnější a sladší.
 Flakonek u prostřední toaletní vody je jak můžete vidět skleněný, stejně tak jako u zbylých dvou vůní. Na vrcholku lahvičky je tělově až  světle růžový rámeček se zlatě vyrytým logem značky Prada a černým rozprašovačem neboli deštníčkem. 











1.PRADA CANDY EAU DE PARFUM        2.PRADA CANDY L'EAU   3.PRADA CANDY FLORALE




 PRADA CANDY FLORALE

Třetí parfémek zleva se nazývá Prada Candy Florale. Tato roztomilá květinková vůně se hodí pro ženy, které milují květiny. Vezme vás na novou cestu flirtování. V tomto případě delikátní Candy vůně dostala novou podobu s vůní květin. Je to svěží, jemná a hravá vůně, která nemá ale nic společného s předešlým parfémem Candy. Flakonek je skleněný světle růžový obsah flakonku nádherně koresponduje s růžovým rámečkem okolo celé lahvičky na němž se skví logo Prada vyryto opět ve zlaté. Celistvost a jemnost vůně zakončuje odlišná barvička uzávěru, který je v bílé nevinné barvičce. 



Dámská vůně Prada Candy Florale je třetí vůní z řady Candy, který byl vyvinut v roce 2014. Vzrušující vůně, plná života, sladkého flirtování, hravosti a smyslnosti je inspirována květinami a sladkými bonbonkami. Romantické složení parfému Candy Florale se otevírá limoncellem a pivoňkami, které jsou doprovázeny karamelem a medem. Tváří parfémů Prada Candy je francouzská herečka Léa Seydoux.







1. PRADA CANDY EAU DE PARFUM

Na řadu se dostává konečně můj nejoblíbenější tentokrát už parfém první z řady Candy. Tím že je to parfém, tak je také nejsilnější a jeho vůně také nejdéle vydrží.


Parfém Prada Candy se na pulty dostal v roce 2011, od té doby kraluje sladkým parfémům. Kdo miluje těžší a sladší vůně, bude touto naprosto unešen. Nejenom že je celá kolekce inspirovaná cukrátky a bonbonky ale je také znakem hravosti.

Kompozice vůně vítá hned v úvodu elegatní směsí mošusu, která se stylově a lehce mísí s vanilkovými tony benzoinu a zakončuje sladkým karamelem v základu vůně.

Tato vůně ze tří od Prada Candy mě zaujala nejvíce a taky mi nejvíce voní, takže bych určitě volila tuhle a stačí opravdu jen kapka a bude vám to stačit na hodně hodně dlouho.

Vůně můžete zakoupit na parfums.czparfemy-elnino.cz a různých dalších internetových eshopech. Zakoupit se dá také v parfumériích jako je Douglas atd. Doporučuji si parfém zkoušet rovnou na zápěstí, protože z papírového vzorku se vůně dostatečně neuvolní.






PŘIDALA JSEM VÁM PÁR MÝCH NEJOBLÍBENĚJŠÍCH REKLAMEK NA TYTO PARFÉMKY. 








TAK CO LÍBÍ SE VÁM NĚJAKÝ Z TĚCHTO SLADKÝCH POKUŠENÍ? 

2 komentáře:

  1. Jůů, dokonalý článeček :) tak tě máme aspon o krok víc tě poznat :) a já jsem ráda, že se dozvím něco víc o těchto vůní..myslela jsem, že jsou jen dvě varianty toho parfémku a mě se osobně nejvíce líbí ta krásná růžová flakonka prada candy florale :) ale nevím jak voní..ani jedna z nich :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem asi posedlá tímto parfémem, stále ho chci a doufám, že už si ho jednou konečně koupím...čichala jsem ke všem třem. Ta květinková je taková jemňoučká a je to toaletka, takže vůně není až tak výrazná či sladká. Ta bledě růžová až béžová je taková citrusová svěží, takže mě moc nevoní. Ta poslední mi voněla nejvíc, je to vlastně jako jediná z té kolekce parfém, takže intenzita vůně je veliká a vydrží strašně dlouho. Dokonce jsem si navoněla vzoreček. který mám v peněžence

      Vymazat