— středa 4. února 2015 —

Light pink & Lavander Hair Styles



Zdravím miláčci♥ 


Tentokrát tady pro vás mám článek, který se bude týkat takového trendu, kterého si možná mnoho z vás nevšimlo nebo o něm zatím nevíte. Mě se teda hrozně moc líbí. Jedná se o pastelové barvy vlasů. Já jsem vybrala dvě varianty odstínů, které se mi zdají nejhezčí a také jsou teď celkem dost vidět. Jako první, bych se chtěla věnovat Světle růžové barvě vlasů. Tato barva, neboli odstín vlasů, bude velkým trendem zejména toto jarní období. Na jaro 2015 si tedy určitě nezapomeňte pořídit alespoň jeden kousek v pastelkových barvičkách. Mě osobně tento trend velice zaujal, a to hlavně na jedné úžasné zahraniční youtuberce a blogerce Kirsty Doll Její dokonalý web naleznete na adrese:http://www.kirstydoll.co.uk/  Na tuto blogerku jsem poprvé náhodně narazila na jejím Instagramu  http://instagram.com/kirstydollxo/ Zaujala mě hlavně svými fotografiemi, stylem a barvou vlasů a jěště musím dodat, že je opravdu nádherná A teď k vlasům.

Mnoho z vás, komu se tento trend líbí a chtěli by ho vyzkoušet, se ptá jak docílit tohoto úžasného sladkého odstínu cukrové vaty. Já jsem vám pár tipů našla, tak doufám, že vám pomohou a budete se insporovat třeba i obrázky a fotografiemi. 


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



To první co by jste měli určitě zvážit, je jestli tento odstín opravdu budete chtít a hlavně jestli jej unosíte. Často se totiž stává, že zkoušíme trendy ať už vlasové či módní, jen z toho důvodu abychom byli trendy. V závěru se nám to samým může časem omrzet a proto raději pečlivě zvažte jestli do toho chcete jít, jelikož tento odstín vlas těžko snáší. Určitě bych dala přednost speciálním kadeřnictvím či salonům pro odborné poradenství a poté i nabarvení. Ty šikovné z vás, které nabarvení zvládnou doma klidně samy, mám pár dobrých tipů, jak dosáhnout vámi požadovaného odstínu. 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 1. První by jste měla odbarvit vlasy, volila bych určitě peroxid. Nic jiného vám totiž tolik spolehlivě vlasy nezesvětlí. Jako druhou variantu, můžete zvolit polopernamentní barvu, kterou smícháte s kondicionérem. Z barev můžete zkusit Panic Manic nebo Vellie. Rovněž dobré jsou barvy od Directions odstín (Carnation Pink)  ale ty bývají poněkud dražší. Abych nezapomněla dodat, Tento odstín, bude nejlépe vypadat na blondýnkách (zejména platinových), Takže pro tento odstín vlasů radím odbarvit do co nejbělejší, protože barvička lépe chytne a a navíc bude opravdu sladce růžová.

2.     Po použití peroxidu, by jste vlasům měly věnovat opravdu skvělou péči. Vlasy po použití peroxidu bývají více zranitelné. Proto neváhejte a investujte do kvalitních pečujících přípravků. 


3. Jako další variantu, můžete vyzkoušet obyčejné barevné tužidlo, které seženete třeba v kterékoli drogerii. Radím vyberte si to nejdražší. Tato varianta se hodí pro ty, kteří chtějí vyzkoušet tento odstín vlasů, ale jěště si tak úplně netroufli použít pernamentní barvu.        

4. Existuje jěště jedna varianta, která byla tento rok a jěště dříve v Americe dost populární je Ombre Hair. Takže komu se nechce obarvovat či stínovat celou hlavu, je tohle skvělá možnost, jak nosit pastelové barvy v délkách svých vlasů. Co třeba zkusit tento odstín jako ombre?                                

6. Slyšeli jste už o vychytávce, která byla hitem minulé jara a léta?  Jsou to barevné křídy na vlasy.    Mě nadchnuly okamžitě, takže plánuji si je na léto pořídit. Skvělé na nich je to, že se dají smýt, a tak můžete experimentovat s jakkoukoliv barvou vás napadne nebo třeba namíchat více odstínů najednou a vytvořit si tak na vlasech malé umělecké dílko. Nanášení je jednoduché. Rozprašovačem s vodou si jemně postříkejte vlasy. Na ruce si dejte gumuvé rukavice a do ruky jednu z těchto kříd a pramen po pramínku (dle potřeby) tou křídou přejedete. Opět záleží na vaší fantazii.  Speciální barevné křídy jsou skvělým způsobem jak rychle oživit váš účes.  MŮJ TIP: Kombinace dvou barev vypadá skvěle v zapleteném copu jak už klasickém, francouzském, rybím atd.        
                                                                                   
Tyto křídy pořídíte na internetu za zhruba 350 Kč. Sehnat je ale můžete i ve specializovaných kadeřnických potřebách, nebo třeba v drogeriích. Druhů a značek je na trhu poměrně dost, stačí si pouze vybrat. 

7.  Pro platinové blondýnky mám jěště jednu radu. Nezapomínejte používat stříbrné šampony či tužidla. Já jsem jednou měla platinovou blond a vážně mi používání stříbrných šamponů pomohlo a velmi se mi osvědčil ten od Loreál Proffesional. který jsme zakoupila v kadeřnictví. S těmito šampony jsem velice spokojená a co se týče cenové dostupnosti jsou velmi výhodné. Na tento produkt, vám později napíšu taky recenzi.
 Zkusila jsem také levnější variantu stříbrného šamponu od Swiss O Par. Musím ale říct, že mi nevyhovovala jeho konzistence, jelikož byl dost řídký a z vlasů mi stékal. Slyšela jsem také, že Schauma vyrábí také stříbrné zesvětlovací šampony. Tento najdete také v drogerii. 










A na závěr mám tady pro vás pár inspirativních fotek k tématu Pink Hair. 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Tady můžete vidět, že takhle světlounkou pink  si můžete dopřát i na tmavých vlasech.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Lavander Hair

S levandulovými vlasy je to podobné jako s těmi světle růžovými vlasy, které se staly letošním velkým trendem a to zejména díky slavné fashion ikony, kterou můžete znát z reality show, kde hrála se svou dlouholetou kamarádkou Paris Hilton. Ano správně♥ JE TO MOJE OBLÍBENÁ IKONA NICOLE RICHIE♥ Její fotky pro The Coveteur byly naprosto dechberoucí.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


TAK CO? ZKUSÍTE TENTO TREND?

2 komentáře:

  1. Úžasný inspirativní článek :) strašně se mi ty vlásky líbí ale spíše je obdivuji na druhých, než třeba na sobě...uvažovala jsem kdysi o této variantě ale nakonec nejsem už tak extravagantní jako dřív..spíše jsem už pro ty jemnější věci, vlásky, oblečení..ani nevím s čím bych to kombinovala..:) Myslím, že by mi to ani tolik neslušelo ale kdybych musela ty vlasy mít tak bych šla do levandulové..ale jako nebudu lhát, že neuvažuji stále o variantě opět s ombré, akorát, že bych si dala na konečky levandulovou barvičku :) miluji tu barvu..:* a ty fotky jsou dokonalé, Nicole Richie je také moje ikona :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé děkuji za komentář♥ ano já bych to třeba vyzkoušet chtěla ale možná bych se bála toho, že bych si zničila vlasy ...zkusila bych obě verze pink i lavander. Máš pravdu lepší je mít nějaké přirozené vlasy, i když s těmi křídami bych to zkusila to se mi vždy líbilo.

    OdpovědětVymazat