— neděle 1. února 2015 —

Jak si udělat ráno příjemnější







Hello cutties♥ mám tady pro vás další článek. Tentokrát to budou takové menší tipy ode mě. Jak si udělat ráno příjemnější. Každý z nás má někdy den, kdy se mu vůbec nechce vstát z postele a nejraději  by v posteli strávily zbytek dne. Pro ty z vás, kteří mají tyto dny častěji: Mám tipy jak vstávat s úsměvem na tváři nebo alespoň v dobré náladě. Určitě všichni z vás víte, že těsně před spánkem, bychom neměli jíst. Zaprvé není to zdravé a váš žaludek vám to zcela jistě vrátí v podobě nadbytečných kil. Zadruhé pokud máte plný žaludek, jen malé procento lidí dokáže usnout s plným a nacpaným žaludkem. 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Takže abychom ráno dokázaly vstát s úsměvem na tváři co takhle začít od začátku. Co takhle zkusit masku na spaní? Vaše oči si tímhle skvěle odpočinou a navíc vás to přinutí nechat je zavřené. Takže co to zkusit stejně jako slavná Audrey Hepburn ve filmu Breakfast at Tiffany's.



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Já osobně nesnáším ranní budík na mobilu. Co takhle si pořídit nějaký roztomilý budíček, který vás ráno bude budit nějakou příjemnou melodií? Mě se líbí třeba ty vintage. Sehnat je můžete třeba v nějakém vintage krámku či bazaru nebo možná má takový zrovna vaše babička. Kdo nerad vstává s budíkem, může si pustit k rannímu vstávání třeba rádio s jeho oblíbenými písničkami. 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Další věc, která mě například ráno spolehlivě probudí je ranní osvěžující sprška  Bez ní bych nemohla vůbec existovat. A řekněte sami, není snad příjemné se ráno cítit svěží, čístá a plná energie? Aby jste si ranní sprchu zpříjemnily, neexistuje nic lepšího, než si na pomoc vzít voňavoučký sprchový gel. Kdo má čas třeba i na vanu, tak směle do bublinkové koupele. Co třeba vyzkoušet sprchové gely s vůní čokolády, vanilky či zmrzliny? 


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Po spršce ráda vklouznu do teploučkého župánku a papuček, nebo jsem si teď dost oblíbila nadkolenky. 


 Zvlášť teď v zimním období, bychom neměli podcenit teplé oblečení a to zvlášť po sprše.





♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Jako další v pořadí a tudíž velmi důležitá je určitě Snídaně. Záleží na tom, na co je kdo zvyklý snídat. Já třeba nemohu den přežít bez šálku výborné horké kávy. Snídat bychom měli tak, aby tělo mělo dostatek energie pro celý zbytek dne, a proto můžu doporučit celozrné cereálie. Když mám čas, tak mou velmi oblíbenou snídaní jsou palačinky, Pro ty z vás, kteří rádi snídají zdravě a nemají čas na zdlouhavou přípravu jejich jídla jsou ideální smoothie drinky z čerstvého ovoce. A't už snídáte jakkoliv, pamatujte na jedno pravidlo Bez snídaně nebude váš den úplný.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Můj tip je ten, že lepší je vstát dříve než později, protože já si ráno zpříjemňuji třeba tím, že se jěště koukám na něco na mém počítači nebo zkouknu díl mého oblíbeného seriálu. Ale tohle je jen pro ty, co stíhají. Já mám pravidlo, že je lepší být upravená než se někam hnát vypadající jako kdybych vylezla zrovna z postele. Takže nikam se nežeňte vstaňte dříve, stihněte snídani a váš den zvládnete s grácií.

4 komentáře:

  1. Miluji to tady!! :* Opět krásný a cute článeček, jen tak dál!! Jen ten obrázek budíčku bych dala jiný ale jinak všechno dokonalý, perfektní fotky..snad si už viděla ten film :p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Vanessko za krásný komentář♥ ♥ Moc mě potěšilo, že to tady miluješ to mě strašně moc těší♥ Jo já hledala jiný obrázek budíčku, ale nemohla jsem žádný najít. A filmeček jsem bohužel jěště neviděla.

      Vymazat
  2. Skvělá článek, hodně jsem se poučila, masku na psaní bych chtěla....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji vážím si toho♥ Teprve totiž začínám, a tak mě tenhle komentář od tebe velice potěšil♥ Tu masku na spaní seženeš třeba na různých e-shopech nebo na internetu. Pokud jsi zručná, můžeš si ji sama vyrobit. Návod napíšu v příštím článku♥

      Vymazat