— středa 24. července 2013 —

Wonderland Dreamer

Wonderland Dreamer
Alice in Wonderland byla vždy má nejoblíbenější pohádka vůbec. Vždy na mě působila takovým záhadným až magickým dojmem, prostě nepopsatelně. Viděl jsem snad už všechny zpracování Alenky v říši divů. Ale klasikou u mě zůstává ta z Disney produkce v kreslené verzi. Poté jsem zhlédl německou verzi, která mě ale vůbec skoro nebavila, prostě neměla to kouzlo. A ta nejnovější byla Alice in Wonderland z roku 2010 s mým nejoblíbenějším hercem a ikonou Johnny Deppem. Johnnyho strašně obdivuji už od jeho hereckých začátků, on je vždy tak spontánní. V tomto zpracování hraje Johnny postavu kloboučníka a já si myslím, že mu tato role zcela pasuje. Podle mého názoru je ale tato nejnovější verze slavné pohádky o trochu slabší než klasika, jelikož se děj zcela odpoutává od skutečného příběhu slavného Lewise Carrolla. Carroll je prostě jedinečný spisovatel a můj oblíbenec, jeho styl psaní je tak tajemný a přitom ve vás zanechá pocit, že dokážete rozluštit každou jeho hádanku. Tak co už víte "Proč je havran jako psací stůl?"

Žádné komentáře:

Okomentovat