— úterý 23. července 2013 —

Rock Life

Rock Life
---
Vkládám vám tady další umělecký počin, který jsem opět vytvořil na svém Polyvore. Tento vzhled, se jak lze podle obrázku uhodnout týká rockového životního stylu. Musím se přiznat, rock vždy patřil k mým srdovým záležitostem a proto se s vámi musím podělit o toto co jsem vytvořil. Výše na tomto obrázku můžete spatřit mé oblíbené kapely, jako jsou např: Nirvana, Deep Purple nebo mí velcí oblíbenci The Black Keys. Ale nejsem milovníkem jen těchto kapel, miluji jich opravdu velkou spoustu. A tak mě napadlo udělat někdy v budoucnu článek s mými oblíbenými rockovými kapelami, a tak byste se mohli dozvědět jaké miluji. Pro začátek vám vložím nějaké songy, které teď nějak dost často poslouchám. Užívejte léta a sluníčka dokud ho jěště máme☻ i když já jsem větším milovníkem právě podzimu, ale každý z nás je jiný.
----
  put you here next artistic achievement, which again I created on my Polyvore. This look is how the picture relates to guess the rock lifestyle. I have to admit, rock has always belonged to my heart issues and therefore I must share with you about this thing I created. The amount in this picture you can see my favorite bands, such as: Nirvana, Deep Purple or my big favorites The Black Keys. But I'm not a fan of these bands, I love them a lot of really big. And so I thought to do in the future article with my favorite rock bands, and you might want to know what I love. To get you started I put some songs that now somehow quite often listen to. Enjoy the summer and sunshine until we him even though I was more just a lover of autumn, but each of us is different.

Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water

Nikdy je nepřestanu obdivovat. Jejich songy jsou tak hluboké veselé ale i smutné.

 


Janis Joplin-Piece of my heart

 Janis je prostě a jednoduše božská, ten její chraplavý hlas a skvělý styl. Tahle píseň se mi zdála asi nejznámější od Janis ale já vlastně znám všechny...




 The Rolling Stones-Satisfaction

Naprostá láska s tímto songem. Yeahhh...Rolling Stones je moje srdcovka a taky se u toho můžu skvěle odreagovat.





 John Lennon-Imagine

 Miluji tuto baladu od skvělého a nezaměnitelného Johna Lennona. Opravdu Okouzlující.




The Beatles-The Greatest Hits 

Prostě nešlo vybrat ty nejlepší písně protože všechny jsou úžasné já Beatles miluji už od svého dětství, provázejí mě všude. BEATLES


 


Žádné komentáře:

Okomentovat