— úterý 2. června 2015 —

What I got for my Birhtday 21 >My Diary




Hi Guys, dnešní článek bude opět osobní článek. Chtěla jsem vám vyfotit co jsem všechno dostala k narozeninám nebo co jsem si koupila, ale čekám na dobrou kameru, kterou jsem si už vyhlídla a teďka na ni vlastně šetřím. Nakonec jsem se rozhodla pro Nikkon D7100. Ale o tom později, ale už se na ni strašně těším. :) 

Tak teď konečně k tomu co jsem si koupila nebo co jsem dostala. Takže jako první jsem si koupila nejkrásnější kabátek na jaro v nádherné baby pink barvičce v prodloužené délce se zipem a dvěma kapsičkami. Vážně na mě působí takovým elegantním dojmem, ale není problém si jej vzít třeba i k roztrhaným džínům a lodičkám. Takový jsem zkrátka na jaro musela mít a našla jsem ho v mém oblíbeném butiku Mohito. Jelikož byl ve slevě, tak mě stál 1099,-.

 Dále jsem narazila na jeden obchůdek, ve kterém jsem jěště nikdy nebyla a koupila jsem si tam nádherné pouzdrové šaty s krátkými rukávky v nádherné královsky modré barvičce v délce nad kolena, které vypadají naprosto božsky se sáčkem a lodičkami v takovém tom office stylu do práce, Šaty jsou hodně na tělo upnuté, takže hodící se pouze pro štíhlé bříško. :) Já říkám, že takových šatů není nikdy dost. Šatičky jsem našla v Oodji a stály mě pouhých 350,-. Dále jsem si dokoupila i nějaké doplňky a kosmetiku a tu jen vyjmenuji.

 Takže z kosmetiky jsem si koupila nový makeup od Esteé Lauder odstín Pebble, ale mám políčeno na Lancome Teint Miracle odstín 010, Jelikož mám hodně světlou pleť s podtónem do růžova a tento makeup jsem dostala jako větší vzorek na narozeniny a je drahý ale naprosto božííí. Dále jsem si z kosmetiky odnesla hydratační krém od Loreál Perfect Skin, bb cream od Loreál Nude Magic v odstínu light, ale právě je na mě strašně tmavý a všimla jsem si, že v Americe mají i odstín Fair Skin, to je jěště světlejší verze tohoto bb krému. Políčeno mám i na makeup Dermacol Cover, takový ten ve zlaté tubičce. Slyšela jsem na něj samé chvály. Neodolala jsem nové řasence od Gabriella Salvete Panoramico. Prvně jsem jí dost nevěřila, jelikož tuhle značku velmi v lásce nemám, ale opravdu mě nezklamala. Řasenka má dokonalý kartáček, který řasy natočí a parádně prodlouží. Z drogerie jsem neodešla bez dokonalého máslíčka na rty od Astoru a to v odstínu Magic in Magenta v takové nádherné malinové barvičce a je to nádherná plná a sytá barvička a to máslíčko voní tak úžasně po vanilce. Chci si pořídit další a to ten v té levandulkové a pak meruňkové. Koupila jsem si i potřebné věci jako sprchový gel, který tvaruje postavičku atd. Dále jsem dostala v takové nádherné růžové taštičce dokonalý šampon pro moje vlásky, který jsem už dlouho chtěla a to ten z řady Loreál Profesionnal ten v té růžové lahvičce na melírované vlásky. Panebože a ta nááádherná žvýkačkově sladká vůně jako cukrová vata mmm...Dostala jsem nějaké sladkosti jako čokoládky Lindt, pralinky Lindt s karamelovou náplní, květinky a večeři v restauraci. Jinak jsem jěště slavila se svou nej nej kamarádkou-sestřičkou Vanesskou v kavárničce. Dalším dárečkem ze kterého jsem měla taky velkou radost byly dokonalé bílé kalhoty neboli legínky které jsou na konci nohavic opatřeny kraječkou. Dostala jsem jěště spoustu kosmetiky, ale to tady nebudu ukazovat. 

Kabátek z Mohita a moje nej sestřička:) 

Šamponek Loreál se žvýkačkovou vůní a moje nejoblíbenější čokoládka od Lindt 


BB cream od Loreál Nude Magique v odstínu Light a korekční péče v podobě krému od Loreálu Perfect Skin 


Kytičky pro mě, těch není nikdy dost, a jak jinak než v dokonalé světlounce růžové barvičce. 
Můj nejoblíbenější makeup na události a na večer je tento od Esteé Lauder Double Wear se skvělým krytím, výdrží a v odstínu Pebble. 


Svačinka v podobě táák roztomilého perníčku, který jsem kdy viděla. :) 
Ale snažím se jíst zdravěji, takže tohoto cute perníčka s radostí vyměním za ovocný či zeleninový salátek 



Miluju design a dekorace do bytu jsem tímto tolik posedlá. Musím vám říct, že už si ani tolik nekupuji módní magazíny jako právě ty o designu :) miluji internetový obchůdek Westwing :) Tyto dekorace ani nestály tolik peněz, protože nezáleží na tom kolik to stojí ale jak si to umíte uspořádat a jak jste kreativní. Jsem zamilovaná do těchto soviček :)
Mimochodem, až si budu zařizovat svůj byteček půjdu přesně do tohoto stylu a těchto barev.




Útulný domov dělá především to, jak se v něm vy sami cítíte. Domáckou a teplou atmosféru pravého domova, lze vytvořit i z několika málo doplňků, které ve výsledku lahodí nejen vašemu oku ale také se bude líbit vašim přátelům, které si sem pozvete. 
Nešetřete svíčkami, polštářky s vtipnými motivy.


Stromeček  na šperky plní funkci jak praktickou, tak i ozdobnou. 



Krajkový deštníček v malé verzi jako doplňek do bytu. Ve velkém podání jako stylový doplněk. 





SNAD BUDE VENKU NADÁLE TAK HEZKY A NEBUDEME POTŘEBOVAT DEŠTNÍK :D

Žádné komentáře:

Okomentovat