— úterý 12. května 2015 —

Personal Photos > Beautiful day with my BFF

BEAUTIFUL DAY WITH MY BEST FRIEND FOREVER 






Krásný jarní den vám přeji :) Dnešní článek bude osobní s mými osobními fotkami. Minulý týden v pátek jsem se setkala s mou nejlepší kamarádkou-sestřičkou z blogu Boho-Chic. Udělala jsem si takový menší výlet a vyrazila za ní do Frýdku-Místku, kde bydlí se svým přítelem. Chvíli jsme byly u ní doma, kde jsem obdivovala jejich novou dokonalou lednici v americkém stylu v černém lesklém provedení. Poté jsme si povídaly o módě a co je u nás nového a poslouchaly jsme naše oblíbené písničky. Nakonec jsme se namalovaly a vyrazily jsme společně ven na jarní párty, kam jsme měly naplánováno jít. Také jsme se podívaly do nákupního centra Frýda a pokoukaly i po našich zbožňovaných obchůdcích. (poslední dobou se mi líbí spousta věcí). V jednom krámku se šperky jsme si pořídily náramky přátelství :) Jsou úplně stejné, zlaté s proplétaným růžovým páskem a druhým řetízkem s kamínky. Chtěly jsme nosit něco, co budeme mít obě dvě a zároveň nás to bude spojovat. Po procházce jsme si zašly sednout do útulné pastelkové kavárničky, kde jsem si daly výborné latte a zákusek v podobě čokoládového dortíku se sušenkami. Zkrátka jsem si povídaly, četly módní magazíny. Po další procházce jsme si opět zašly sednout do takové venkovní restaurace na dokonalý chlazený Kingswood s ledem. Nikdy jsem to neměla, a tak jsem to chtěla ochutnat, navíc bylo šílené horko, takže se to hodilo. :) Byl to fakt moc krásný den strávený s mým zlatíčkem. Zítra mám narozeniny, tak nevím jestli jěště napíšu jak probíhaly. Asi to nebude nic extra a ani nic extra nečekám, protože minulé narozeniny byly taky hrozné. Nechci tady znít jako nějaká namyšlená pipka, co musí mít k narozeninám nějaké ohromné dary, myslím ale, že lidi, kteří mě mají rádi, by se mohli trochu více snažit..... (myslím hlavně rodinu), a to jsem vždycky chtěla oslavu podle mých představ....asi jsem moc ve snech. Schválně kdo z mojí rodiny si na mě vzpomene...

A teď už k fotečkám > ENJOY


Na fotce mám nový naprosto dokonalý pudrově růžový kabátek  na jaro z mého nejoblíbenějšího butiku Mohito (mimochodem ten jsem si koupila já sama ze svých peněz a vůbec nelituji) Vytvořila jsem takový alá Chanel look z černé vestičky jsem protáhla mašličku až na kabátek. 
Ten kabátek je zkrátka dokonalý a vždycky jsem si tento moc přála. Vytvořila jsem s tímto kabátkem krásný outfit, který ale na fotce nejde moc vidět, protože mám kabátek zapnutý. Pod kabátkem mám flitrový top od Chanel, černou průhlednou vestičku s mašličkou z Manga, elegantní krémové kraťásky z H&M do pasu a průhledné černé  punčochy se vzory květin, černé lodičky na nízkém podpatku z Tamaris. Outfit jsem zakončila statement náhrdelníkem s růžemi od H&M. Namalovaná jsem novou paletkou očních stínů od Makeup Revolution a makeupem Esteé Lauder Double Wear odstín Pebble. 
Bohužel jsem fotila opět mým mobilem, takže fotky nemají nijak zvlášť kvalitu. 







Žádné komentáře:

Okomentovat