— úterý 24. března 2015 —

My Diary >Little Joy

MY DIARY  LITTLE JOY



Krásný podvečer vám všem. Dnešní článek nebude tak úplně nákupní, protože na to nemám čas a mám pořád jen starosti. Bude zaměřený na takové malé drobnosti, které mi udělaly radost v posledních dnech. Jsem už od pondělka nemocná a tak nemám ani na nic náladu, natož psát na blog. Koukám se stále na mé oblíbené seriály, filmíky a muzikály. Také pojídám jen samé zdravé věci a vitamínky abych byla brzy zdravá a mohla dělat věci, které mám už dlouhou dobu naplánované. Uvažuji také o nějakém sportu, jelikož mi udělalo obrovskou radost, že jsem díky své vytrvalosti a odhodlání zhubla pět kilo, takže jsem se opět vrátila na mou váhu 57 kilo. Nehodlám v tom končit a proto jsem se rozhodla jít s mou váhou jěště více dolů ale to pouze zdravou cestou a žádným hladověním, protože to vám kila jenom znásobí a ve výsledku se budete nejen cítit hůř ale podle toho budete tak také vypadat. Přináším vám pár fotek, které jsem za poslední dny vyfotila. Enjoy.



 Tadááá dostala jsem rtěnku od Yves Saint Laurent v tomhle dokonalém sladkém odstínu. Na fotce vypadá světlejší než ve skutečnosti. Bože tohle je moje nejoblíbenější rtěnka ze všech, které vlastním. Má nádhernou barvu, prostě božskou vůni a nádherně hydratuje rty a ten obal. Viděly jste něco krásnějšího? 

 Táák překvapení mám tuto dokonalou rtěnku od Chanel, je to vůbec poprvé co mám něco od Chanel v kosmetice. Nevím ani jak popsat jak je skvělá. Mám takovou nude barvičku více do hněda až karamelova neumím popsat tu barvičku ale to spíše taková nenápadná, což se skvěle hodí k mým oblíbeným barevným pastelkovým linkám. Na rtech je teda úúúžasnáá. 


 Koupila jsem si nový pudřík, protože ten můj starý od Max Factor mi už došel. Tento se mi zalíbil svým dessignem a celkem hezky kryje. V poslední době jsem si oblíbila barevné líčení a tak jsem si koupila tuhle tužku na oči v krásném tyrkysovém odstínu, který mi skvěle sedne k očím.


 První věc ze které jsem nadšená na této fotografii je tento dokonalý lesk na rty od Essence. Zaprvé nejsem velkým zastáncem této značky ale tato kolekce mě zaujala a přemýšlím jěště o pořízení tvářenky ve tvaru srdíčka od Essence. Lesk je nelepivý má příjemnou konzistenci a lehce se nanáší, co je ale vychytávkou jsou malé krystalky cukříku, které mají funkci peelingu, takže budou vaše rty s tímto leskem nádherně hebké. Druhou věcí je lak od Rimmelu 60 seconds v odstínu White Hot Love, který mě překvapil svým krytím a krásnou matnou bílou. 


 Starší paletka od mé oblíbené značky Clinique. Miluji ten první odstín, který ráda kombinuji s tím posledním. Paletky od Clinique jsou celkově známé pro svou kvalitu a trvanlivost, nevylučuje ani krásnou pigmentaci. 

 Tak aby jste si nemyslely, tak tuhle dokonalou paletku očních stínů jsem dostala jako dáreček, jelikož zanedlouho budu slavit svoje 21 narozeniny. Ach jo uteče to jako nic a bude to tady a přitom se na tolik ani necítím. Byla jsem naprosto okouzlena tou blankytně modrou barvičkou a také těmi nude odstíny. Paletka je nádherně pigmentovaná a na očích vydrží velmi dlouho. 



 Miluji dekorace a tahle mi přišla tááák rozkošná. 



 Můj oblíbený smoothie drink na spravení imunity. 

 Když mi není dobře nebo potřebuji pozvednout imunitu, dělám si obvykle čerstvé šťávy z ovoce. Mým nejoblíbenějším je pomeranč, mango s malinami nebo brusinkami, nebo třeba ananas s kiwi. 


 Dokonalé čerstvé tulipánky. Miluji tulipánky, pivoňky a bílé růže.


Užasná mňamka od miláčka.
Dá si někdo pizzový sendvič? 


Žádné komentáře:

Okomentovat