— čtvrtek 12. února 2015 —

Spring Makeup > Colourfull eyeliner & eyeshadow

 

Be My Valentine♥

 
 
 
                      
 
 
Bonjour ladies♥ Dnes tady pro vás mám článek, který už bude laděný do jara. Jaro sice jěště zdaleka nevládne přírodě ale já už tady pro vás mám článek jak se inspirovat až se jaro ukáže v celé své kráse. Tyto tipy můžete využít i na Valentýn, který je již za dveřmi. Dnes tedy bude řeč o makeupu, a to především v oblasti očí. Já osobně dávám očím v líčení maximální přednost, jelikož si myslím, že krásně zvýrazněné oči přitáhnou nejvíce pozornosti. Líčení je na stejném principu jako by jste si dělaly normální černé linky nebo stíny, jakými se malujete na každodenní líčení. Proč ale nepopustit uzdu své fantazii a nezkombinovat zdánlivě nezkombinovatelné. Co si třeba zahrát na umělce a dát fádnímu a obyčejnému líčení nový kabát? Hrajte si s odstíny, sytostí a intenzitou. Použít můžete barevné linky, stíny, řasenky. Fantazii se meze nekladou. ♥
 
Tento článek nebude příliš dlouhý, jelikož půjde vlastně jen o varianty líčení. O to jak ozvláštnit vaše stávající líčení. Já jsem se nikdy moc o líčení nezajímala, prostě jsem měla vždy pevně zavedený makeup na den a toho jsem se držela. V poslední době jsem se právě o líčení začala více zajímat. Skoro každý den, sleduji různé youtuberky, makeup tutoriály. Naučila jsem se tak lépe líčit. ♥
 
 
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Pro konzervativnější z vás, kterým by se mohlo zdát barevné líčení příliš mohou vyzkoušet třeba jen jednu barevnou linku na horním či dolním víčku anebo jemnější stíny či barevnou řasenkou ozvláštnit řasy. Na Valentýna se bude hodit jemnější líčení. Záleží také kam budete mít na tento svátek zamilovaných namířeno. Jako první tady pro vás mám pár inspirativních obrázků toho více extravagantnějšího líčení pro odvážnější z vás. Malý tip ode mě: Pokud se vám zalíbilo více to odvážnější líčení očí, použijte kombinaci krémového očního stínu a barevné linky. Krásně budou vypadat umělé řasy. Enjoy pics♥
 
 
¨
 
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Oblíbily jste si taky tak jako já líčení laděné do modra? Myslím, že modré odstíny budou slušet jakémukoliv barevnému typu, záleží jen na intenzitě a zvoleném odstínu této nebesky krásné barvičky. Takovýto typ líčení jsem už vyzkoušela. Na celé horní víčko jsem nanesla jemné zlatavé stíny. Do ohybu očního víčka jsem nanesla tmavší zlatý stín s perletí. Do vnitřního koutku oka jsem nanesla zlaté třpytky. Jako vnitřní linku oka jsem zvolila blankytnou modrou barvičku. Nakonec jsem použila mé oblíbené černé gelové linky na horní oční víčko. Linky jsem jěště nádherně protáhla pro efekt kočičích oček. Umělé řasy jsem nepoužila, protože jsem chtěla, aby mé líčení působilo více přirozeněji a tudíž bylo jemnější.
Můžete také zkusit variantu dvou barevných linek, přičemž efekt bude vypadat jako přechod jedné barvy do druhé.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
Pro milovnice žluté barvičky mám pár inspirací, jak vyzkoušet tento trend v této sluníčkové barvičce, možná tak přivoláte sluníčko. ♥ Na mě je žlutá barva v líčení moc silná a výrazná. Zkusila bych jemnější odstín žluté třeba banánovou nebo bych ubrala na intenzitě a nanesla bych jen jednu vrstvu očního stínu. Vyhrát si můžete opět zase s barevnými linkami.
 
 
 
 
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
LÍBÍ SE VÁM BAREVNÉ LÍČENÍ?
 

4 komentáře:

  1. Pááni :) dokonalé obrázky líčení..také se tedka o to velice zajímám, takže článek bodl..to žluté líčení vidím úplně na léto ale spíše se hodí k tmavším typům :)) já ale prostě nemám na to, se tak krásně namalovat a tak krásně stínovat ty barvičky a tak...neučila jsem se to, ani to nezkoušela ale mám pocit, že to neumím,,..je mi to líto, když to vidím, jak je to krásně namalované a já bych to neuměla...beztak toto vše dělali sobě vizážistky nebo se nechali u ní profesionálně nalíčit ... jinak nevím..ale u toho je potřeba také hodně, hodně kosmetiky a kvalitní!!! Strašně se mi líbí to líčení na třetím a sedmém obrázku :) a jsem tedka hodně na obočí, které udělá úplně jiný pohled i obličej, a to na tom předposledním obrázku je to obočí dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé děkuji za komík :-* a ano máš zcela pravdu :-* obočí je právě na líčení velmi důležité :-* Já si to myslela, že se ti bude líbit to líčení na 3 a 7:-) máš pravdu k tomu je potřeba hodně kosmetiky ale někdy si můžeš vytvořit něco krásného i s kosmetikou kterou máš doma stačí jen mít fantazii:-) a taky mi nejde se tak přesně namalovat profesionálně :-/

    OdpovědětVymazat
  3. Vidíš jak mě znáš sestřičko :)

    OdpovědětVymazat