— sobota 31. ledna 2015 —

My Breakfast


Dobré ráno miláčci♥ Mám tady první článek ohledně mých snídaní. Prvně bych chtěla zmínit, že snídaně je jak jistě mnoho z vás už víte, hlavním jídlem dne. Správná a pořádná snídaně by měla být součástí každého začátku vašeho dne, protože vás skvěle nakopne do úspěšného dne. Já osobně snídaně miluji, a to zejména ty zdravé a chutné. Mezi mé oblíbené patří: palačinky na jakýkoliv způsob (slané i sladké). Ke snídani se určitě více hodí ty sladké, které třeba já kombinuji s čerstvým ovocem a džusem. Můj každodenní rituál u snídaně nesmí chybět káva. Já prostě kávu zbožňuji.♥ Když budete jíst snídaně pravidelně a nebudete ji vynechávat, uvidíte nejlépe sami na sobě, jak lépe se budete cítit a jak vám vaše tělo za to poděkuje.♥ Dole pod článkem, můžete vidět mé nejčastější snídaně♥ 








2 komentáře:

  1. Miluji takovéto snídaně :) Akorát tu píšeš o zdravé snídani ale máš tady jen palačinky a sladké pečivo :D já nejraději snídám musli a ovoce a taky lívanečky :) no a vajíčka samozřejmě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ty já taky miluji :-) nepíšu o zdravé snídani, to udělám článek jindy a budou tam třeba i návody :-) spíše jsem chtěla napsat o tom, že snídaně jsou důležité a spíš jsem taky chtěla ukázat aspoň přibližně co snídám :-) i když pokaždé si jídlo nefotím :-Dtoho by pak totiž bylo miliony fotek :-Da děkuji za komentář krásný :-*

      Vymazat