— sobota 7. prosince 2013 —

♥ My Christmas Wishlist ♥


Zdravím, po dlouhé době jsem zase zpátky s novým článkem. Rozhodla jsem se pro začátek pro napsání mého wishlistu na Vánoce, které se k nám už velkou rychlostí blíží. Nyní vám tady ukážu, co vše bych si přála na Vánoce ale jsou to jen přání, já vím že nejdůležitější věci, které si člověk jen může přát je zdraví a štěstí nejenom pro sebe, ale také pro všechny své blízké i všem lidem, kteří si to zaslouží.
---
Hello, after a long time I'm back again with a new article. I decided to start to write my Wishlist for Christmas, which to us have great speed approaching. Now here I will show you what all I wanted for Christmas but it's just a wish, I know that the most important things that a person can only wish them health and happiness, not only for themselves but also for their loved ones and to all the people who it deserves.

---
 


 Jako první tady mám tyhle dokonalé legíny. V poslední době jsem nějak ulítlá na legíny všeho druhu, ale musím vážně říct, že tyhle mě teda uchvátily. Perfektně vytvarují postavu.

First here I have these perfect leggings. Lately I've been kind of off the wall on the leggings of any kind, but I really say that these fascinated me then. Perfectly molded figure.



Tyhle vlasy musím mít, možná je to tou barvou co mě na nich tak uchvátilo. Ombre se mi už strašně dlouho líbí, ale nechtěla jsem si zbytečně ničit vlasy, a tak jsem se rozhodla až nyní. Barvu chci určitě jemnou jen s nepartným přechodem, jako na této fotografii, nechci dopadnout jako některé dívčiny...

Chanel Mademoiselle-jedním slovem dokonalost. Tento jedinečný parfém nejen že vypadá roztomile, ale také obsah tohoto flakonku je božský.
Je to vůně mladé sofistikované sexy ženy, aktivní obyvatelky města, spokojené s jejím životem.

Nemůžu se udržet, ale prostě miluju kožíšky-pozor ale pouze umělé, živé bych si na sebe nikdy neoblékla, protože jsem proti pravým kožichům. V budoucnu bych ráda pomáhala v boji proti tomuto svinstvu, které se děje často bez našeho vědomí. Já se spokojím v pohodě s těmi umělými, které se mě osobně líbí mnohem více.


Kosmetiky není nikdy dost a zvlášť té kvalitní a pečující jak dekorativní, tak samozřejmě té pečující. Nebudu tady jednotlivě přidávat obrázky kosmetiky, které chci, bylo by toho opravdu spousty. Napadlo mě ovšem, že bych si zašla na pernamentní make-up, možná bych si udělala linku a obočí.


Moje naprostá vášeň jsou tyto dokonalé botky od Jeffrey Campbell-prostě jsou mým každoročním vánočním přáním. Samozřejmě chci všechny, které vůbec existují, všechny tvary, barvy a vzhledy. Jednu napodobeninu  těchto botek mám, ale nic se nevyrovná originálním od Jeffreyho, takže nezbývá než začít šetřit.




Žádné komentáře:

Okomentovat